Wśród wielu popularnych rodzajów reklamy, które nadają się do zastosowania jako reklama zewnętrzna, bardzo dobrze prezentują się możliwości jakie stwarza reklama w systemie roll-up. Jest to bardzo atrakcyjne wizualnie połączenie baneru reklamowego, z reklamą wolnostojącą, typu potykacz. Dzięki nim można w łatwy i wygodny sposób zaprezentować dowolne treści w dowolnym miejscu.

Co to jest roll-up i jak działa?
Roll-up to system tworzenia materiałów reklamowych, a jednocześnie rodzaj reklamy, który składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwszą z nich jest wykonany z aluminium statyw, który służy za podporę dla całej reklamy. W dolne części stelaża znajduje się stabilna podpora, a w górnej mocowanie służące do przytwierdzania rozwiniętej reklamy. Drugą częścią jest kaseton zawierający zwiniętą reklamę. Sama reklama może być w bardzo łatwy sposób zwijana i rozwijana, a kaseton może być wymieniony na inny, zawierający inną grafikę. Tego rodzaju reklamy zyskują w ostatnich latach wielką popularność, a zamówić można je już w każdym większym mieście. W przypadku reklamy typu roll up Katowice czy podobne miasta są miejscami, w których dość łatwo znaleźć wykonawcę.
Jakie możliwości daje reklama roll-up?
Reklama typu roll-up sprawdza się przede wszystkim jako reklama informacyjna wszędzie tam gdzie istotna jest mobilność. Doskonale spełni swoje zadanie na różnego rodzaju targach, czy wystawach. Reklamy tego rodzaju mogą być również wykorzystywane jako reklamy wewnętrzne w większych przestrzeniach. Ich główną zaletą jest duża łatwość przestawiania, magazynowania i wymieniania grafiki.
Czy reklamy roll-up są drogie?
Reklamy typu roll-up charakteryzują się między innymi łatwością w wymienianiu grafiki. W związku z tym nie ma potrzeby wymieniania całego statywu, a tylko kasetonu z właściwą reklamą. Dlatego właśnie reklamy tego typu uchodzą za relatywnie niedrogie w porównaniu do reklam innego rodzaju, które trzeba całkowicie wymieniać, za każdym razem gdy firma zmienia kampanię reklamową, albo po prostu zachodzi potrzeba zmiany grafiki.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.