Trwa kampania wprowadzająca na polski rynek kolekcję pościeli Getzzz zaprojektowanej przez młodych polskich artystów. Akcja wykorzystuje niestandardowe formy promocji, w tym advergames (http://www.getzzz.pl/gry/upolujzwierzaka/). Za marketing on-line wykorzystujący rozrywkę odpowiada agencja Ostryga.
– Stworzona przez nas gra skupiona jest wokół samego produktu, co sprawia, że zapamiętywalność marki jest znacznie wyższa niż przy łagodnym product placemencie. Rozwiązanie to zarekomendowaliśmy ze względu na fakt, że jest to kampania launchowa, której zadaniem jest zapoznanie odbiorców z marką i jej charakterem – mówi Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.
Głównym kanałem sprzedaży i prowadzenia działań marketingowych marki Getzzz jest Internet. Producenci postawili na prosty system zamówień on-line, przejrzystą stronę www oraz marketing rozrywkowy w sieci, który najlepiej oddaje charakter marki. Pomysł na nową kolekcję polega na dopasowaniu jej do użytkowników, a nie przestrzeni. Pomysłodawcami i twórcami marki Getzzz są osoby od lat związane z branżą marketingu: Wojciech Borowski, były dyrektor zarządzający agencji McCann Erickson Polska, oraz Paweł Trepczyński, były właściciel firmy SLF.
Ostryga specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek w Internecie i promocji on-line przez rozrywkę.
www.ostryga.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.