Axel Springer Polska startuje z INFOOKO.pl – serwisem alertowym przygotowanym przez dziennik.pl. Serwis skierowany jest do aktywnych internautów, którzy chcą się dzielić w sieci swoimi obserwacjami i relacjami z niecodziennych wydarzeń. INFOOKO.pl to kolejny projekt – po serwisie mobilnym mdziennik.pl – uruchomiony przez portal dziennik.pl w lipcu tego roku.
Nadsyłane przez internautów zdjęcia i teksty publikowane są w serwisie w kilku głównych kategoriach. W sekcji „Wydarzenia” pojawiają się informacje z ostatniej chwili przesłane przez naocznych świadków niecodziennych sytuacji. „Ustrzel gwiazdę” to z kolei zdjęcia gwiazd show-biznesu, podpatrzonych przez internautów, a „Oko na Maroko” – zabawne fotografie i teksty na każdy temat. Partnerem marketingowym sekcji „Razem lepiej”, w której zamieszczać można zdjęcia i relacje z niezapomnianych chwil spędzonych z najbliższymi, jest sieć telefonii komórkowej Plus.
Użytkownicy mogą nadsyłać swoje materiały poprzez SMS lub MMS pod numer komórkowy 722 230 230 lub wypełniając formularz na stronie INFOOKO.pl. Aby pozyskać pierwsze relacje i zdjęcia, serwis został już podłączony także do menu głównego portalu dziennik.pl. Opieką merytoryczną nad serwisem i moderacją widomości od internautów zajmuje się redakcja dziennika.pl.
„Zarówno INFOOKO.pl, jak i niedawno uruchomiony mdziennik.pl to serwisy skierowane do aktywnych internautów, którzy korzystają z internetu także poza domem, używając do tego celu telefonów komórkowych. Dzięki INFOOKO.pl użytkownicy są nie tylko odbiorcami informacji, ale także ich twórcami” – mówi Piotr Welc, dyrektor wydawniczy dziennika.pl.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.