Alior Bank uruchomił konkurs internetowy, którego celem jest zaangażowanie Klientów w dalsze udoskonalanie oferty oraz sposobu obsługi. Nagrodami w konkursie są wysokiej klasy telewizory LED TV. Każdy z uczestników może także skorzystać ze specjalnej oferty produktowej Alior Banku.
Uczestnicy konkursu mają za zadanie wskazać, co Alior Bank powinien zmienić, bądź jakie wprowadzić udogodnienia, aby produkty i usługi banku w jak największym stopniu spełniały oczekiwania Klientów. Autorzy pięciu najciekawszych pomysłów otrzymają 40-calowe telewizory LED TV firmy Samsung.
Oprócz nagród Alior Bank przygotował specjalną ofertę produktów bankowych dla swoich Klientów, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie. Uczestnicy, wysyłając zgłoszenia do konkursu, będą mogli wybrać jeden z trzech produktów z którego chcieliby skorzystać na specjalnych warunkach:
• Kredyt hipoteczny (prowizja 0%)
• „Inwestycja z Autopilotem” (opłata dystrybucyjna 0%)
• Pożyczka (prowizja 0% i oprocentowanie niższe o 3 punkty procentowe)
„W ramach konkursu pytamy naszych Klientów, w jakim kierunku powinniśmy rozwijać naszą ofertę
i standardy obsługi. Staramy się reagować na bieżąco na wszelkie sygnały, płynące ze strony społeczności, skupionej wokół Alior Banku, i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów” – powiedział Łukasz Penszko, menedżer ds. promocji w Alior Banku.
Nowy konkurs internetowy stanowi kolejny etap angażowania Klientów Alior Banku w tworzenie jego oferty. Proces ten zapoczątkował konkurs „Zbuduj z nami nowy bank!”. Wskazówki oraz sugestie ponad 80 tys. uczestników internetowej akcji zostały wykorzystane przy opracowaniu oferty banku i modelu obsługi klienta.
Za przygotowanie strony i aplikacji konkursowej odpowiada agencja Artegence. Zgłoszenia konkursowe będą przyjmowane do 22 grudnia 2009 roku na stronie internetowej https://konkurs.aliorbank.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.