Na początku czerwca zadebiutowała nowa sieć reklamowa Unique Ad, oferująca dotarcie do specjalistycznych grup managerów specjalistów i managerów takich branż jak rolnictwo, energetyka, przemysł, HoReCa czy transport i logistyka.
Nowa sieć reklamowa, poza pięcioma głównymi sektorami biznesu przemysłowego, umożliwia emitowanie kampanii reklamowych w serwisach skierowanych do specyficznych grup docelowych np.: lekarzy i pielęgniarek czy seniorów. Sieć prowadzi również rozbudowane kampanie zagraniczne.
Unique Ad w przemyślany sposób dopełnia nasze dotychczasowe działania, odpowiadając tym samym na wyjątkowe potrzeby rynku i klientów. Kładziemy nacisk na produkty, których efektem jest maksymalne zaangażowanie użytkowników, dbając tym samym o ich komfort – powiedziała Maja Janicka, Product Manager Royal Ad.
Właścicielem sieci jest spółka Royal Ad, która świadczy kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online. Skupia się ona na działaniach w segmencie dóbr luksusowych oraz na dotarciu do tzw. Premium Users – konsumentów majętnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.