Zmieniony layout, rozbudowane konta dla firm, najświeższe informacje z branży i oferty pracy. Po gruntownej przebudowie swoją działalność wznowił Marketingowiec.pl – internetowy serwis społecznościowo-informacyjny skierowany do osób związanych z branżą marketingową, reklamową i PR.
Odwiedzając stronę internetową www.marketingowiec.pl użytkownik może korzystać z czterech głównych działów: Firmy, Społeczność, Praca i Rozwój oraz Z branży. Przechodząc pomiędzy poszczególnymi zakładkami uzyskujemy dostęp do szerokiego katalogu firm branżowych, mamy możliwość zawierania nowych znajomości, zapoznania się z ofertami pracy i aktualnościami ze świata marketingu. Z drugiej strony dzięki rozbudowanym opcjom konta firmowego, właściciele firm mogą ze swoją ofertą docierać bezpośrednio do osób odpowiedzialnych za działania marketingowe w swoim miejscu pracy.
W zależności od potrzeb do dyspozycji firm oddane zostały cztery rodzaje kont: Darmowe, Start, Biznes i Multibiznes. Po zarejestrowaniu firma uzyskuje możliwość kompleksowego zarządzania swoim profilem poprzez swobodną edycję zamieszczonych danych. Poza standardową wizytówką zawierającą dane kontaktowe, logo i opis działalności, konto daje również szansę prezentacji szczegółowej oferty firmy wraz ze zdjęciami, katalogami i cennikami. Ponadto firma może kształtować wizerunek poprzez zamieszczanie wideoprezentacji oraz publikowanie aktualności. Z pośród wielu opcji przydatna może okazać się również możliwość zarządzania słowami kluczowymi decydującymi o pozycji firmy w wyszukiwarce Google i w katalogu firm oraz statystyki odwiedzin profilu.
Na czerwiec planowana jest dalsza rozbudowa serwisu. W pełni dostępna będzie m.in. część społecznościowa, a obok ofert pracy znajdą się również informacje o szkoleniach oraz studiach podyplomowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.