Właśnie ruszył nowy portal happycity.pl. Jest to portal społecznościowy z elementami gry fleszowej. Autorska grafika stworzona ręcznie oraz nowoczesna technologia mają być odpowiedzią na wciąż rosnące wymagania młodych internautów.
Na Happycity.pl można mieć swoje własny niepowtarzalny pokój używając tylko pokładów własnej wyobraźni. Portal ten stworzony na wzór planu wielkich metropolii wyzwala instynkt zdobywcy miasta. Happycity.pl bawi, informuje. Tu można podyskutować i stworzyć własny blog oraz otrzymać lub wysłać wirtualny prezent.
Pomysł na portal zrodził się w głowach kilku studentów. Twórcy pragną, aby portal skupiał ludzi ciekawych świata, niebanalnych, pełnych pomysłów. Tutaj mamy szansę na aktywne wyrażenie siebie poprzez stworzenie własnej przestrzeni wirtualnej – „swojego M1”.
„Chcieliśmy, aby happycity.pl nie był tylko „biernym” portalem. To koniec biernego dodawania zdjęć i nudnego ich oglądania. Proponujemy naszym użytkownikom aktywny udział, interaktywność! Jako pierwsi użyliśmy elementów gry fleszowej, które pozwalają na tworzenie własnej wirtualnej przestrzeni. Dzięki nim stworzyliśmy portal, który daje duże możliwości kreacji. Proponujemy każdemu stworzenie swojego własnego, niepowtarzalnego wirtualnego pokoju – opowiada Karol Zapart jeden z pomysłodawców projektu, młody socjolog.
Użytkownik może w wybrany przez siebie sposób umeblować swój pokój, wybrać tapetę na ścianę, wgrać na „swoją plazmę” film, posłuchać ulubionych mp3 na wirtualnej wieży. Tu każdy decyduje o widoku za oknem i każdym poszczególnym elemencie wyposażenia swojego pokoju. Tu można zapraszać znajomych, dyskutować, czuć się u siebie, mieć swój własny kąt. Tutaj każdy może mieć własnego wirtualnego pieska Heppika, który wesoło merda ogonkiem przy każdym wejściu.
Aby stworzyć „swój pokój” wystarczy kliknąć zakładkę PROFIL. „Wchodzimy” do pustego pokoju i klikamy „Odpicuj swój pokój”. Po wejściu w tę zakładkę dajemy upust naszej wyobraźni i nasz pokój odzwierciedli „co nam w duszy gra”.
Portal w całości rysowany jest ręcznie, co wyróżnia go na tle cybernetycznej przestrzeni. Wielka „metropolia” Happycity.pl ma błyszczeć neonami, kolorowymi wystawami sklepowymi, zachęcać do zwiedzenia wirtualnych galerii, poznania ofert biur podróży czy repertuarów kin. Tutaj można dowiedzieć się o imprezach organizowanych przez Happycity.pl dla użytkowników, a także wziąć udział w konkursie. Stworzona tutaj przestrzeń reklamowa wpisuje się w naturalny w dzisiejszych czasach obraz miasta.
Na happycity.pl istnieje możliwość wysyłania wiadomości z przeróżnymi prezentami, pisania własnego bloga, ogłaszania informacji dotyczących wynajmu mieszkania czy znalezienia pracy, umieszczania własnych zdjęć i filmików, otwierania przeróżnych grup dyskusyjnych, a także umieszczania informacji dotyczących organizowanych imprez oraz komentowania i oceniania wszystkiego, co znajduje się na portalu.
Aby dać możliwość spotkania się użytkownikom portalu w realu, happycity.pl planuje cykliczne imprezy w znanych klubach. Pierwsza tego typu impreza odbędzie się 10 października w klubie Vanilla Ice Club w Warszawie. Zagrają na niej 4 znane w świecie klubowym didżejki. W czasie imprezy można będzie podziwiać grafiki z cyklu Happycity.pl autorstwa młodej artystki z Bytomia Karoliny Niedzielskiej.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.