Ruszył pierwszy w Polsce Hack Room

Opublikowano: 13 czerwca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Hack Room to pierwszy w Polsce pokój pełen zagadek i łamigłówek dla śmiałków z informatycznym talentem. Do zabawy i udziału w niestandardowej akcji marketingowej zaprasza firma technologiczna DaftCode. Uczestnicy mają szanse wygrać zniżki i darmowe wejściówki.

hack room grafikaHack Room powstał na warszawskim Mokotowie. Jest to specjalny pokój zagadek dedykowany studentom i absolwentom wydziałów informatycznych, a także pasjonatom programowania oraz wszystkim chętnym podjąć się niełatwego wyzwania powstrzymania groźnego cyberprzestępcy. Codziennie przez trzy najbliższe miesiące trwania akcji, uczestnicy mogą wygrać darmowe bilety lub zniżki do Hack Roomu dla siebie i swoich przyjaciół. Wystarczy, że wejdą na stronę www.hackroom.io i jak najszybciej rozwiążą logiczno­matematyczne zadanie.

Branża tech, w której działamy to bardzo dynamiczny obszar. Nasze projekty, często wymagają kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów. Chcieliśmy pokazać to potencjalnym pracownikom. Dlatego organizujemy akcję, która wychodzi poza utarte schematy, zmusza do myślenia i daje dużo frajdy. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do dobrej zabawy w mieście w czasie wakacji — powiedział Jędrzej Szcześniak, COO w DaftCode.

Firma DaftCode od dawna stawia na nieszablonowe formy promocji i sposoby poszukiwania talentów. Tym razem dla najlepszych przygotowano mały bonus — uczestnicy, którzy wykażą się największymi zdolnościami i ukończą misję w pokoju przed upływem wyznaczonego czasu, zostaną zaproszeni do współpracy i automatycznie zakwalifikowani do II etapu rekrutacji.

Partnerem akcji jest warszawski pokój zagadek Enigma Room , który wraz z biorącym udział w akcji Hack Roomem mieści się przy ulicy Puławska 33/7.

Dawid ZarazińskiRuszył pierwszy w Polsce Hack Room

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.