Ruszyła nowa odsłona QuickRage poświęcona internetowi

Opublikowano: 30 czerwca 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

QuickRage to pomysł realizowany przez platformę BookRage, na której można zakupić pakiet e-booków, w dowolnej, wybranej przez kupującego cenie. Akcja trwać będzie jeszcze przez sześć dni. W tej edycji e-booki skupione są wokół tematyki internetowej.

W podstawowym pakiecie, który można kupić za dowolną cenę, znajdziemy cztery pozycje:

25 najlepszych polskich start-upów”, Daniel Kotliński

Pierwsza tego typu publikacja na rynku. Autor prezentuje rozmowy z szefami 25 najgłośniejszych polskich superprodukcji technologicznych: od Audioteki, Brainly i Migam.org, po Estimote, UXPin, Sher.ly, Base, Craftinity czy Zortraxa.

Z książki dowiedzieć się można między innymi, jak powstawały najbardziej innowacyjne biznesy, jak wyglądały ich strategie marketingowe, skąd ich założyciele pozyskiwali fundusze, a także jak wyglądało wchodzenie na rynki zagraniczne i zdobywanie znajomości w USA. Książka skierowana jest zarówno do startupowców, którzy mogą przeczytać, jak firmę prowadzą najlepsi, jak również do osób marzących o stworzeniu swojego własnego startupu, poszukujących wskazówek i porad.

Książka objęta jest naszym patronatem medialnym!

Dot.s(com)plikowane”, Randi Zuckerberg

Książka autorstwa siostry Marka Zuckerberga to aktualna publikacja, która ujawnia, jak przetrwać w jednym kawałku życie w sieci – od etykiety usuwania kogoś z listy znajomych i potęgi crowdsourcingu po zagrożenia wynikające z oznaczania znajomych na zdjęciach, a także jak istotne jest, by nauczyć nasze dzieci bezpiecznego korzystania z nowych technologii.

Fenomen Facebooka”, praca zbiorcza pod redakcją Grażyny Penkowskiej

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego Facebook jest tak popularny w Polsce, ani pewności, że w dłuższej perspektywie czasowej tendencja ta się utrzyma. Zespół autorów otwiera ważne pole problemowe dla pedagogiki. Autorki i Autorzy poszczególnych rozdziałów analizują fenomen Facebooka, unikając demonizowania tej przestrzeni, wskazując ważne obszary i konteksty domagające się pogłębionych eksploracji.

„Mobile dla managerów”, Marcin Zaremba

Książkę napisał praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, osób związanych ze start-upami, pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.

QuickRage

Osoby, które zapłacą więcej niż aktualna średnia cena pakietu, otrzymają także:

„Rewolucja social media”, Michał Sadowski

Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

„Rozmowy z aniołami”, Daniel Kotliński

Książka zawiera wywiady z prezesami kilku topowych polskich funduszy inwestycyjnych. Znajdziemy w niej wypowiedzi przedstawicieli SpeedUp, Innovation Nest czy Xevin Investments.

Osoby, które zapłacą więcej niż stała cena 20 złotych, otrzymają dodatkowo pozycję:

„WebShows: Sekrety wideo w internecie”, Krzysztof Gonciarz

Książka autorstwa jednego z najpopularniejszych i najbardziej doświadczonych producentów webowego video w Polsce. Ukazuje kulisy pracy nad sieciowym wideo i pomaga zrozumieć zasady, które nim rządzą, a także służy jako poradnik dla początkujących twórców.

Więcej informacji na stronie bookrage.org

Dawid ZarazińskiRuszyła nowa odsłona QuickRage poświęcona internetowi

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.