Nexterio.pl (dawniej Megastore.pl) zdecydował się na wdrożenie systemu SALESmanago dzięki któremu zapewni optymalizację procesów marketingowych i sprzedażowych.
SALESmanago pomoże zwiększyć konwersję z takich procesów, jak porzucony koszyk czy wysyłka dopasowanej oferty do profilu użytkownika.
Nexterio.pl (dawniej Megastore.pl) to sklep sprzedający produkty z kategorii dom i ogród. W swojej ofercie posiada prawie 30 tys. produktów wykończenia wnętrz i dekoracji oraz drobnego AGD.
SALESmanago Marketing Automation to polski system umożliwiający identyfikację osób pojawiających się na stronie WWW, monitoring ich działań oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być wzbogacane o dane transakcyjne. Na tej podstawie realizowane są procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników. Systemu SALESmanago używa już ponad tysiąc firm, wśród których znajdują się takie marki jak Komputronik, Agito.pl, Getin Bank, YvesRocher czy Matras.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.