Z początkiem lutego startuje akcja, związana z rynkowym debiutem netbooka Samsung N210. Jest to konkurs skierowany do młodych ludzi, który premiuje spryt i zaangażowanie.
W sześciu anonimowych pomieszczeniach w Polsce Samsung zostawia po 10 tys. złotych. To nagrody główne w konkursie Samsung Game. Zdobędą je Ci, którzy namierzą adresy tych lokali. Łącznie w konkursie są do wygrania nagrody o wartości 100 tys. złotych: 6 nagród głównych po 10 tys. złotych, oraz nagrody dodatkowe w postaci 12 netbooków Samsung N210 i 18 telefonów komórkowych Samsung Corby. Nagrody dodatkowe rozdawane będą przez cały czas trwania konkursu osobom, które jako pierwsze odgadną elementy adresu.
Platformą konkursu jest strona www.SamsungGame.pl. Można na niej oglądać transmisje z kamer umieszczonych w lokalach, w których znajdują się nagrody. Nagrody są na wyciągnięcie ręki a jednocześnie tak daleko. W tym tkwi sedno atrakcyjności akcji Samsung. Zadaniem uczestników jest odgadnięcie nazwy ulicy, numeru budynku i numeru lokalu, który przedstawia transmisja oraz hasła.
W celu odgadnięcia miejsca ukrycia nagród uczestnicy konkursu mogą skorzystać z rozbudowanego systemu wskazówek lub specjalnie przygotowanych podpowiedzi. Jedni zdecydują się na podążanie od wskazówki do wskazówki, z których każda przybliża do jednej z nagród głównych. Inni zapewne skuszą się na podpowiedzi, które pozwalają na poznanie pierwszej litery nazwy ulicy lub nawet na jej całą nazwę. Choć ta ostatnia podpowiedź skusi prawdopodobnie głównie tych, których szczególnie zauroczył netbook Samsung N210.
Uczestnicy konkursu mogą przez chwilę poczuć się jak detektyw, zastanawiając się które wskazówki prowadzą do celu, a które w ślepą uliczkę. Tropienie miejsca, w którym ukryte zostały nagrody nie będzie łatwe. Każdy uczestnik konkursu będzie musiał się wykazać dużym sprytem, konsekwencją i umiejętnością korzystania ze wskazówek i podpowiedzi naprowadzających go na adres. Przydatna w odniesieniu końcowego sukcesu może się też okazać dobra orientacja w świecie odniesień popkulturowych.
Nie chodzi o to, aby uczestnik pojawił się fizycznie pod podanym adresem, lecz o to żeby za pośrednictwem strony internetowej wprowadził poprawny adres i hasło w wybranym przez siebie mieście. Na stronie www.SamsungGame.pl trwają transmisje: Warszawa, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Kraków i Katowice. Jednak w konkursie z równym powodzeniem mogą brać udział osoby niezależnie od miejsca zamieszkania.
W celu wzięcia udziału w grze każdy uczestnik gry musi wejść na stronę www.SamsungGame.pl, zarejestrować się, podać adres e-mail i zaakceptować regulamin konkursu. Rejestracja jest możliwa przez cały czas trwania gry i nawet użytkownicy, którzy przystąpią do niej w ostatnich dniach, mają szansę na zdobycie nagród.
Pomysł akcji został stworzony i jest realizowany przez agencję innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy. Partnerami konkursu są: sieć sklepów RTV EURO AGD, Planeta.fm, Viva Polska, magazyn Hiro Free, WP.pl, Komputerswiat.pl, Merlin.pl, dziennik Metro i Społeczności.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.