Zapraszamy do wywiadu z Marcinem Łotyszem, pomysłodawcą platformy szkoleniowej Sanora. Pytamy czym wyróżnia się serwis, jakie są korzyści związane z wykorzystaniem e-szkoleń.
Czym jest Sanora?
Sanora to innowacyjne rozwiązanie dla trenerów, osób poszukujących szkoleń, dla pracodawców i pracowników. Sanora dedykowana jest wszystkim tym, którzy czują potrzebę ciągłego uczenia się lub dzielenia się tym, co już wiedzą.
Skoro jest to rozwiązanie innowacyjne, proszę powiedzieć, na jakie innowacje użytkownicy mogą liczyć?
Sanora to serwis pozwalający na wymianę materiałów szkoleniowych przygotowanych przez trenerów pomiędzy nimi a ich potencjalnymi klientami. Nowością jest również wykorzystanie tzw. aukcji odwróconych dla przedsiębiorców i użytkowników indywidualnych poszukujących trenerów do realizacji programów szkoleniowych. Pozwala to na ustalenie cen optymalnych dla obu stron. Nasza platforma daje użytkownikom do dyspozycji intuicyjny kreator e-szkoleń. Innowacją jest również wdrożenie algorytmów sztucznej inteligencji do oceny publikowanych szkoleń i ciągłe doskonalenie tego systemu. Wszystkie funkcjonalności Sanory mają za zadanie ograniczenie kosztów i podniesienie jakości szkoleń internetowych.
Jakie korzyści płyną z użytkowania Sanory?
Korzyści jest wiele. Przede wszystkim system sam dobiera szkolenia, które potencjalnie mogą zainteresować użytkownika (po zarejestrowaniu użytkownik podaje swoje preferencje i oczekiwania dotyczące szkoleń). Później Sanora zbiera informacje na temat stylu jego nauki, zainteresowań i możliwości oraz powiadamia użytkownika o ważnych dla niego zdarzeniach, np. o pojawieniu się szkolenia, które mogłoby go zainteresować. Użytkownik prowadzony jest indywidualną ścieżką rozwoju, co w natłoku informacji zdaje się być niezwykle ważne.
Czy myśli pan, że to właśnie e-learning jest przyszłością edukacji?
Oczywiście, że tak. Szkolenia tradycyjne mają ograniczone zastosowanie ze względu na koszty, problemy organizacyjne czy małą elastyczność. Obecnie intensywnie szerzą się wszelkie formy learningu pośredniego: mobile learning, blended learning, distance learning, e-learning itd. Wynika to z dążenia do zwiększenia efektywności i zmniejszenia kosztów szkoleń, a także z potrzeby komfortu. Szkolenie na odległość ma sens – jest elastyczne i pozwala uczestnikom uczyć się w dowolnych miejscach i w dowolnym czasie. Dziś, w natłoku obowiązków i informacji ma to duże znaczenie. E-learning może być też doskonałym uzupełnieniem tradycyjnych szkoleń w metodzie blended-learning (połączenie: szkolenia online + szkolenia tradycyjne).
Gdzie można zaczerpnąć informacji na temat Sanory?
Polecam strony http://e-sanora.eu/ oraz http://campaign.e-sanora.eu/.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.