SARE dla IKEA i Link4

Opublikowano: 18 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

IKEA i Link4 dołączyły do grona klientów SARE, firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Za pomocą systemu SARE subskrybentom dostarczane będą aktualności dotyczące programu lojalnościowego IKEA Family oraz ubezpieczeń Link4 i ubezpieczeń na życie – Link4 Life.
W przypadku firmy IKEA umowa obejmuje przygotowanie kreacji mailingów i newsletterów, konsulting dotyczący działań e-mail marketingowych, planowanie i realizację kampanii, obsługę komunikacji zwrotnej do uczestników programu IKEA Family, przygotowanie analiz i raportów z działań oraz dotarcia kampanii do adresatów.

– O wyborze usług SARE zadecydowało zarówno profesjonalne podejście jej Konsultantów jak i duże możliwości samego narzędzia. System SARE pozwala nam kontrolować efekty poszczególnych kampanii i dostosowywać do nich dalsze działania – powiedział Przemysław Sawicz, Specjalista ds. baz danych w IKEA FAMILY.

Dzięki zastosowaniu mailingów i newsletterów posiadacze karty IKEA Family w pierwszej kolejności dowiedzą się o promocjach, nowościach, zniżkach na wybrane produkty z asortymentu  IKEA i produkty ze sklepiku IKEA FAMILY, bezpłatne zaproszenie na ciekawe spotkania na temat urządzania i dekoracji wnętrz oraz specjalne oferty i zniżki na produkty i usługi firm – partnerów w programie lojalnościowym IKEA Family.

Komunikacja e-mail marketingowa IKEA Family prowadzona jest oddzielnie do każdego z siedmiu marketów IKEA i dociera do blisko osiemdziesięciu tysięcy uczestników programu.

Link4 i Link4Life w ramach umowy licencyjnej otrzymały dostęp do systemu SARE wraz z obsługą wykwalifikowanych konsultantów.

Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie SARE, ponieważ jesteśmy przekonani, że profesjonalny system do e-mail marketingu znajduje doskonałe zastosowanie w bieżącej komunikacji z Klientami. To rozwiązanie pozwala nam w szybki i profesjonalny sposób informować o ofercie, promocjach, zmianach i udogodnieniach obejmujących naszych Klientów a co za tym idzie zadbać o ich poczucie bezpieczeństwa – powiedział  Tomasz Iwaszkiewicz, Kierownik e-marketingu w Link4.

Informacje zawarte w mailingach i newsletterach obu spółek dotyczą ofert, nowości i promocji ubezpieczeń samochodów, mieszkań, podróży oraz ubezpieczeń na życie głównie przed następstwami nieszczęśliwych wypadków. Działania e-mail marketingowe Link4 i Link4 Life skierowane są do baz około stu tysięcy adresatów.

Hanna LaskowskaSARE dla IKEA i Link4

Podziel się!

O autorze

hania