Sat Kurier zwiększa nakład- Internet niebawem

Opublikowano: 23 grudnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Od grudniowego numeru (6/2002) dwumiesięcznik Sat Kurier ukazuje się w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy. Wydawca zdecydował się również na zmianę papieru, na którym drukowany jest periodyk. Obecnie wszystkie strony pisma ukazują się w pełnym kolorze na jednakowym, cieńszym papierze. Trwają prace nad poszerzeniem zawartości Sat Kuriera. Pomimo wprowadzanych zmian, cena pojedynczego egzemplarza pisma nie ulega zmianie i nadal wynosi 8 zł.

Dotychczas nakład Sat Kuriera, pomimo ogromnego zainteresowania pismem, nie przekraczał kilkunastu tysięcy egzemplarzy. Wydawca dwumiesięcznika, spółka Hollex Sat Systems, zdecydowała się na znaczne zwiększenie nakładu magazynu po analizie sprzedaży z ostatnich kilku miesięcy. Wynika z niej, iż nakład niektórych wydań został wyprzedany niemal w całości. Ostatni numer (5/2002) trzeba było dodrukować. Niewykluczone, iż w pierwszej połowie 2003 roku nakład Sat Kuriera zostanie podwojony.

Zdecydowano się także na zmianę papieru, na którym drukowane jest pismo. Obecnie wszystkie strony Sat Kuriera wydawane są się w pełnym kolorze na jednakowym, cieńszym papierze. Ponadto, od 2003 roku planowane jest poszerzenie magazynu o dodatkowe strony. Wydawca zamierza w najbliższych miesiącach wprowadzać kolejne zmiany w periodyku.

Niebawem uruchomiona zostanie nowa wersja serwisu internetowego Sat Kuriera. Czytelnikom zaoferowane zostaną nowe usługi, w tym możliwość założenia profesjonalnego płatnego konta email. Część usług skierowana będzie do dystrybutorów sprzętu satelitarnego.

http://www.satkurier.pl
http://www.medialink.pl

Sylwester KozakSat Kurier zwiększa nakład- Internet niebawem

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.