Semahead będzie prowadzić kampanie CPC dla Rajapack

Semahead rozpoczyna pracę w zakresie prowadzenia kampanii CPC dla spółki Rajapack. Agencja Semahead wygrała przetarg, do którego przystąpiły m.in. BlueRank i K2. Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony.

logo_semahead

Agencja Semahead będzie dpowiedzialna za promocje w wyszukiwarce i działania CPC dla sklepu Rajapack.pl oraz za audyt bieżących działań marketingowych.

Poziom merytoryczny obu agencji, które zaprosiliśmy do drugiego etapu był bardzo wysoki. Ostatecznie, o wyborze agencji Semahead przesądziły zaproponowane koszty współpracy i szerokie doświadczenie agencji na polu współpracy ze sklepami internetowymi – powiedziała Ilona Miziewicz-Groszczyk, Web Manager Rajapack Polska, odpowiedzialna za koordynację kampanii po stronie Klienta.

Rajapack należy do RAJA GROUP, producenta opakowań w Europie, którego obrót w 2012 roku wyniósł 411 milionów euro.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top