Termin i miejsce: 18 listopada 2009 roku, Warszawa
Seminarium poprowadzą:
- Mec. Roman Bieda (Kancelaria Prawna Maruta i Wspólnicy) – Prawnik, rzecznik patentowy oraz aplikant radcowski. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz szeroko rozumianym prawie nowych technologii. Wykładowca prawa autorskiego i prasowego. Od kilku lat regularnie występuje na szkoleniach i konferencjach poświęconych różnym aspektom prawa nowych technologii oraz prowadzi zajęcia w ramach szeregu studiów podyplomowych. Autor artykułów prawniczych w prasie specjalistycznej. Prowadzi serwis www.prawnik.net.pl
- prof. dr hab. Ewa Nowińska (Instytut Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego) – Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Specjalista prawa konkurencji i prawa mediów. Autorka 120 prac naukowych z tego zakresu, recenzent projektów legislacyjnych, uczestnik szeregu badań naukowych z tego zakresu wykonywanych w ramach projektu PHARE. Kierownik Zakładu Prawa Środków Masowego Komunikowania, kierownik podyplomowego studium prawa autorskiego, wydawniczego i konkurencji w Instytucie Prawa Własności Intelektualnej. Laureatka nagrody Prezesa Urzędu Patentowego za rozprawę doktorską, odznaczona medalem Komisji Edukacji Narodowej.
Seminarium skierowane jest do: specjalistów ds. PR, rzeczników prasowych, Brand Managerów, osób odpowiedzialnych w firmie za komunikację korporacyjną, specjalistów ds. marketingu.
W programie (09:30-17:30):
- Prawo Autorskie w działaniach marketingowych i PR
- Prawne aspekty e – PR
- Ochrona brandu (marki)
- Zasady rozpowszechnienia informacji w działalności PR
- Naruszenie praw firmy jej zarządu lub pracowników poprzez wypowiedzi oraz publikacje prasowe (prasa tradycyjna/TV/Internet itp.)
- Sprostowania i odpowiedzi prasowe
Szczegółowe informacje: www.centrumpr.com.pl/pr.pdf
Koszt udziału jednej osoby w seminarium wynosi 620 zł + 22 proc. VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały seminaryjne, poczęstunek w przerwie w obradach, certyfikat udziału.
Kontakt z koordynatorem:
Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. – Agata Soboń: [email protected]
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.