SeoPilot.pl – nowe narzędzie sprzedaży linków tekstowych z gwarancją wykupu (art. spons.)

Opublikowano: 9 grudnia 2011. Kategoria: Wpisy Promowane.

Wystartowała wersja beta Systemu sprzedaży linków tekstowych SeoPilot.pl, zapewniająca osobom i firmom zainteresowanym pozycjonowaniem szybkie efekty i zwiększenie ruchu, a Wydawcom gwarantowany i stabilny dochód ze sprzedaży powierzchni reklamowej.

Głównym wyróżnikiem SeoPilot.pl jest gwarantowany wykup miejsc pod reklamę na każdej stronie serwisu, dla umieszczenia boksu reklamowego z trzema ogłoszeniami tekstowymi. Przy tym w boksie reklamowym może znajdować się mniej niż trzy ogłoszenia, a Wydawca i tak otrzyma wynagrodzenie za całą sprzedaną powierzchnię.

Pracując z giełdami linków Wydawca przywykł sprzedawać linki pojedynczo. Zrobiliśmy to, czego w Polsce jeszcze nikt nie proponuje, a mianowicie oferujemy Wydawcom gwarantowany wykup miejsc reklamowych na każdej stronie serwisu, co pozwoli im otrzymywać maksymalnie wysoki zysk. W taki sposób przedstawiamy Użytkownikom rewolucyjne podejście i nową jakość usług na rynku. Mamy nadzieję, że spotka się ona z dużym zainteresowaniem Użytkowników – podkreślają w firmie SeoPilot.pl.

Obecnie w ramach testów usługi można zapoznać się z interfejsem Wydawcy, interfejs Pozycjonera będzie dostępny w późniejszym okresie.

Najważniejsze zalety SeoPilot.pl dla Wydawców to:

  • gwarantowana miesięczna kwota dochodu;
  • łatwość instalacji i integracji z serwisem Wydawcy;
  • zaawansowana konfiguracja boksu reklamowego ułatwiająca dopasowanie go do wyglądu serwisu;
  • wypłata wynagrodzenia w ciągu 24 godzin.

SeoPilot.pl to najbardziej wiarygodny i przewidywalny sposób monetyzacji.

Więcej informacji i formularz rejestracji w Systemie znajduje się na stronie SeoPilot.pl

Sylwester KozakSeoPilot.pl – nowe narzędzie sprzedaży linków tekstowych z gwarancją wykupu (art. spons.)

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.