Twórcy Shuttout.com w czerwcu zebrali kwotę ponad 57 tys. złotych w serwisie crowdfundingowym Polak Potrafi na rozwój aplikacji, teraz planują ekspansje na rynki zagraniczne. Dzięki Shutout.com użytkownicy mogą brać udział w konkursach fotograficznych, w których można wygrać nagrody pieniężne.
Rzucamy się na głęboką wodę, ale wierzymy, że dzięki temu, będziemy mogli pokazać na świecie, że Polak potrafi. We wrześniu na platformie zostanie uruchomiony konkurs, w którym do wygrania będzie 1 000 dol. Celem tego konkursu będzie zwiększenie zasięgu i dotarcie do użytkowników z całego świata – powiedział Mateusz Chłodnicki, założyciel.
Platformę wyróżnia to, że model głosowania jest w pełni społecznościowy, a nagrody pieniężne rosną wraz z ilością uczestników danego konkursu. Jest to możliwe, dzięki wpisowemu, które jest przeznaczane na nagrody.
Aktualnie Shuttout działa w wersji demonstracyjnej, w której bezpłatnie można przetestować mechanizm funkcjonowania platformy. Twórcy planują uruchomić wersję, w której będzie można wygrywać realne pieniądze jesienią 2015 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.