Sieć sklepów Riccardo wprowadza Beacony do komunikacji z klientem

Opublikowano: 26 sierpnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W salonach sieci Riccardo pojawią się Beacony, które umożliwią komunikację ze smartfonem klientów i pozwolą na przekazanie dodatkowych informacji o dostępnych promocjach.

Za wdrożenie odpowiada firma AMP Media. Obecnie trwa faza pilotażowa projektu.

Dzięki komunikacji z telefonem klienta i aplikacją Riccardo, system będzie mógł wyświetlić automatycznie ofertę sieci zarówno istniejącym jak i nowym klientom. Jedną z funkcji będzie powiadomienie o tym gdzie znajdzie produkt, którego wcześniej szukał w internecie. Do komunikacji wykorzystywany jest Bluetoothem 4.0

logo-ampZastosowane przez nas rozwiązania pozwalają na spersonalizowanie przekazu. Klient, który wchodzi do salonu zostaje automatycznie “rozpoznany”. Dzięki analizie jego preferencji i historii zakupowej, system wyświetli informacje, które będą dopasowane do jego upodobań. Gdy klient podejdzie do półki z ubraniami ulubionej marki, aplikacja automatycznie wyświetli mu informacje o aktualnych promocjach dla tych produktów. Oprogramowanie umożliwi proponowanie użytkownikowi ofert dedykowanych, opartych na geotargetowaniu i przeznaczonych dla użytkowników z konkretnych regionów. – powiedział Piotr Kluczewski, wiceprezes AMP Media.

Sylwester KozakSieć sklepów Riccardo wprowadza Beacony do komunikacji z klientem

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.