W salonach sieci Riccardo pojawią się Beacony, które umożliwią komunikację ze smartfonem klientów i pozwolą na przekazanie dodatkowych informacji o dostępnych promocjach.
Za wdrożenie odpowiada firma AMP Media. Obecnie trwa faza pilotażowa projektu.
Dzięki komunikacji z telefonem klienta i aplikacją Riccardo, system będzie mógł wyświetlić automatycznie ofertę sieci zarówno istniejącym jak i nowym klientom. Jedną z funkcji będzie powiadomienie o tym gdzie znajdzie produkt, którego wcześniej szukał w internecie. Do komunikacji wykorzystywany jest Bluetoothem 4.0
Zastosowane przez nas rozwiązania pozwalają na spersonalizowanie przekazu. Klient, który wchodzi do salonu zostaje automatycznie “rozpoznany”. Dzięki analizie jego preferencji i historii zakupowej, system wyświetli informacje, które będą dopasowane do jego upodobań. Gdy klient podejdzie do półki z ubraniami ulubionej marki, aplikacja automatycznie wyświetli mu informacje o aktualnych promocjach dla tych produktów. Oprogramowanie umożliwi proponowanie użytkownikowi ofert dedykowanych, opartych na geotargetowaniu i przeznaczonych dla użytkowników z konkretnych regionów. – powiedział Piotr Kluczewski, wiceprezes AMP Media.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.