Współczesna forma reklamy ma wiele zadań. Poza oczywistym zadaniem przekazu treści musi najpierw skutecznie zwrócić na siebie uwagę. Specjaliści od reklamy mają niełatwe zadanie przekonać do swoich treści odbiorców, ponieważ – jak wynika z badań – przeciętnie każdy skupia swój wzrok na ofercie reklamowej przez około 2 sekundy.
Podobnie jest z gadżetami reklamowymi. O tym, czy zainteresują odbiorcę, zadecyduje nie tylko kształt, przeznaczenie czy praktyczność, lecz także kolor. Sprawdź, które barwy oddziałują na potencjalnych klientów.
Ognista czerwień
Kolor ten jest jednym z najczęściej używanych w reklamie. Przewagę czerwieni stosują największe na świecie firmy, których roczne dochody osiągają miliony dolarów. Mowa tutaj o takich markach, jak McDonalds, KFC czy Coca-Cola. Według niektórych badań kolor czerwony jest w stanie wywołać uczucie głodu, stąd ich częsta obecność w gastronomii. Kolor ten wywołuje wachlarz najróżniejszych emocji – od miłości aż po agresję. Badacze dowiedli również, że kolor czerwony jest w stanie podnieść ciśnienie krwi czy przyspieszyć tętno. Warto wziąć to pod uwagę, wybierając gadżety reklamowe do promowania swojej firmy. Dodatki w odcieniu ognistej czerwieni mogą przynieść wiele korzyści.
Błogi błękit
Przeciwieństwem emocjonującej czerwonej barwy jest stonowany kolor niebieski. Zazwyczaj kojarzony jest ze spokojem i błogością. Udowodniono, że barwa obniża apetyt, symbolizuje też czystość, stateczność i niezawodność. Gadżety reklamowe w tym kolorze będą wzbudzać zaufanie, wywołując pozytywne skojarzenia z wizerunkiem firmy. Materiały reklamowe w wybranym przez siebie kolorze można zamówić w Versus-reklama.pl. Firma posiada niezwykle bogatą ofertę produktową, dopasowaną do potrzeb każdego klienta.
Zieleń – kolor zdrowia
Odcienie zieleni od dawna kojarzą się ze wszystkim, co zdrowe i dobre dla ciała lub otoczenia. Łączy się z tym również moda na bycie „eko”. Warto włączyć ten aspekt do kampanii promocyjnej swojej firmy, zamawiając ekologiczne torby z firmowym logo lub ciekawe gadżety kuchenne wykonane z bawełny organicznej. Kolor zielony oznacza bezpieczeństwo, stabilność i zaufanie – gadżety w zielonej barwie, takie jak długopisy, breloki czy smycze, wykorzystują instytucje bankowe lub urzędowe.
Czerń
Kolor czarny nie zawsze musi oznaczać coś smutnego. Bardzo często kolor ten podkreśla klasę danego przedmiotu. Gadżety w kolorze czarnym mogą oznaczać przede wszystkim luksus. Warto zdecydować się na ten kolor przy zamówieniu wysokiej jakości piór do pisania czy eleganckich zapalniczek. Równie dobrze prezentują się czarne wizytowniki, kalendarze czy notatniki. Czerń to klasyka w najprostszym wydaniu.
Jakość też ma znaczenie
Oprócz gadżetu w odpowiedniej barwie liczy się również jakość wykonania. W Versus-reklama.pl możesz liczyć na materiały promocyjne doskonałej jakości, dostosowane do twoich wymagań. Odwiedź stronę internetową firmy i przekonaj się, jak szeroki asortyment możesz zaproponować swoim kontrahentom w podziękowaniu za owocną kooperację.
Artykuł powstał we współpracy z [link]Versus-reklama.pl[/link].
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.