Nowoczesna Firma i Fundacja Obserwatorium Zarządzania już po raz piąty realizują projekt Siła telemarketingu obejmujący: badanie i raport, konferencję i warsztaty, które odbędą się w ostatnim tygodniu września.
Konferencja – podsumowanie projektu badawczego w obszarze telemarketingu w Polsce – odbędzie się już 28 września br. w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Gościem specjalnym konferencji jest Alastair Tempest – dyrektor generalny FEDMA (Europejska Federacja Marketingu Bezpośredniego), który wygłosi prelekcję na temat przyszłości Contact Center w Europie. Program Konferencji obejmuje również wystąpienia w obszarze najnowszych trendów w Call i Contact Center, praktyczne wdrożenia i zagadnienia zarządzania ludźmi w CC. Podczas Konferencji odbędzie się kilkanaście wystąpień z udziałem ponad 20 ekspertów.
Podczas Konferencji odbędzie się Gala Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi, podczas której zostaną wręczone certyfikaty Laureatom Programu. Konferencji towarzyszą 4 całodniowe warsztaty: w obszarze wskaźników w CC, technologii , obsługi klienta i zarządzania potencjałem pracowników w CC, które odbędą się w Knowledge Village, Warszawa – Wilanów, 29 września br.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.