Siła telemarketingu – konferencja i warsztaty

Nowoczesna Firma i Fundacja Obserwatorium Zarządzania już po raz piąty realizują projekt Siła telemarketingu obejmujący: badanie i raport, konferencję i warsztaty, które odbędą się w ostatnim tygodniu września.

Konferencja – podsumowanie projektu badawczego w obszarze telemarketingu w Polsce – odbędzie się już 28 września br. w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Gościem specjalnym konferencji jest Alastair Tempest – dyrektor generalny FEDMA (Europejska Federacja Marketingu Bezpośredniego), który wygłosi prelekcję na temat przyszłości Contact Center w Europie. Program Konferencji obejmuje również wystąpienia w obszarze najnowszych trendów w Call i Contact Center, praktyczne wdrożenia i zagadnienia zarządzania ludźmi w CC. Podczas Konferencji odbędzie się kilkanaście wystąpień z udziałem ponad 20 ekspertów.

Podczas Konferencji odbędzie się Gala Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi, podczas której zostaną wręczone certyfikaty Laureatom Programu. Konferencji towarzyszą 4 całodniowe warsztaty: w obszarze wskaźników w CC, technologii , obsługi klienta i zarządzania potencjałem pracowników w CC, które odbędą się w Knowledge Village, Warszawa – Wilanów, 29 września br.

www.siłatelemarketingu.nf.pl

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

Pytech Summit 2021
09.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry