Podstawą efektywnego zarządzania organizacją jest komunikacja. Informacja przekazywana w sposób skuteczny pozwala odbiorcy naszego komunikatu uzyskać rzetelną i potwierdzoną wiedzę na dany temat- o oferowanych przez nas produktach czy usługach.
W dobie dynamicznego rozwoju technologicznego tradycyjne kanały przekazywania informacji schodzą na drugi plan, ustępując pierwszeństwa nowoczesnym i innowacyjnym sposobom komunikacji takim jak serwisy społecznościowe.
Facebook, LinkedIn, Twitter to najpopularniejsze serwisy internetowe skupiające społeczności z całego świata, z których korzysta każdy internauta. Serwisy społecznościowe zrzeszają miliony ludzi, tworząc ogólnodostępne i globalne forum wymiany poglądów. Jak pokazują dane statystyczne, liczba użytkowników najpowszechniejszych serwisów społecznościowych nieustannie wzrasta. Dla przykładu, prawie miliard użytkowników było zarejestrowanych na Facebook’u w styczniu 2014 roku. Nieco mniej popularny w Polsce, skupiający się bardziej na kontaktach zawodowo-biznesowych, portal LinkedIn w kwietniu 2014 roku liczył już ponad 300 milionów użytkowników. Środowiska socjologów oraz rzesze ekspertów z dziedziny nauk społecznych są zgodni, że rozwój komunikacji międzyludzkiej następuje w kierunku masowości, dzielenia się informacją, aktywnego uczestnictwa i globalnej współpracy. Transfer informacji odbywa się przede wszystkim za pośrednictwem Internetu.
Serwisy społecznościowe są docenianym przez przedsiębiorców źródłem potencjalnych klientów. Zarówno największe korporacje jak i jednoosobowe działalności wykorzystują social media do prezentowania oferty swoich usług lub produktów. Facebook, LinkedIn, Twitter czy inne uznane portale stają się miejscem prowadzenia dialogu z klientami, zachęcania do korzystania z ofert oraz prowadzenia aktywnego i wirusowego marketingu. Wiralowa informacja o profilu działalności naszej firmy rozprzestrzenia się najszybciej właśnie na portalach społecznościowych. Prowadzenie profilu firmy w serwisie społecznościowym jest koniecznym i naturalnym działaniem marketingowym, niezbędnym w procesie adaptacji naszego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych, na które ogromny wpływ ma postęp technologiczny. Jednak nie każdy przedsiębiorca musi zdecydować się na prowadzenie firmowego profilu w sposób samodzielny. Jeśli chcesz profesjonalnie zbudować e-wizerunek swojej organizacji, możesz skorzystać z usług doświadczonej agencji interaktywnej.
autor: NeoFusion
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.