Podstawą efektywnego zarządzania organizacją jest komunikacja. Informacja przekazywana w sposób skuteczny pozwala odbiorcy naszego komunikatu uzyskać rzetelną i potwierdzoną wiedzę na dany temat- o oferowanych przez nas produktach czy usługach.
W dobie dynamicznego rozwoju technologicznego tradycyjne kanały przekazywania informacji schodzą na drugi plan, ustępując pierwszeństwa nowoczesnym i innowacyjnym sposobom komunikacji takim jak serwisy społecznościowe.
Facebook, LinkedIn, Twitter to najpopularniejsze serwisy internetowe skupiające społeczności z całego świata, z których korzysta każdy internauta. Serwisy społecznościowe zrzeszają miliony ludzi, tworząc ogólnodostępne i globalne forum wymiany poglądów. Jak pokazują dane statystyczne, liczba użytkowników najpowszechniejszych serwisów społecznościowych nieustannie wzrasta. Dla przykładu, prawie miliard użytkowników było zarejestrowanych na Facebook’u w styczniu 2014 roku. Nieco mniej popularny w Polsce, skupiający się bardziej na kontaktach zawodowo-biznesowych, portal LinkedIn w kwietniu 2014 roku liczył już ponad 300 milionów użytkowników. Środowiska socjologów oraz rzesze ekspertów z dziedziny nauk społecznych są zgodni, że rozwój komunikacji międzyludzkiej następuje w kierunku masowości, dzielenia się informacją, aktywnego uczestnictwa i globalnej współpracy. Transfer informacji odbywa się przede wszystkim za pośrednictwem Internetu.
Serwisy społecznościowe są docenianym przez przedsiębiorców źródłem potencjalnych klientów. Zarówno największe korporacje jak i jednoosobowe działalności wykorzystują social media do prezentowania oferty swoich usług lub produktów. Facebook, LinkedIn, Twitter czy inne uznane portale stają się miejscem prowadzenia dialogu z klientami, zachęcania do korzystania z ofert oraz prowadzenia aktywnego i wirusowego marketingu. Wiralowa informacja o profilu działalności naszej firmy rozprzestrzenia się najszybciej właśnie na portalach społecznościowych. Prowadzenie profilu firmy w serwisie społecznościowym jest koniecznym i naturalnym działaniem marketingowym, niezbędnym w procesie adaptacji naszego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych, na które ogromny wpływ ma postęp technologiczny. Jednak nie każdy przedsiębiorca musi zdecydować się na prowadzenie firmowego profilu w sposób samodzielny. Jeśli chcesz profesjonalnie zbudować e-wizerunek swojej organizacji, możesz skorzystać z usług doświadczonej agencji interaktywnej.
autor: NeoFusion
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!