O sile komunikacji w serwisach społecznościowych

Opublikowano: 19 sierpnia 2014. Kategoria: Wpisy Promowane.

Podstawą efektywnego zarządzania organizacją jest komunikacja. Informacja przekazywana w sposób skuteczny pozwala odbiorcy naszego komunikatu uzyskać rzetelną i potwierdzoną wiedzę na dany temat- o oferowanych przez nas produktach czy usługach.

W dobie dynamicznego rozwoju technologicznego tradycyjne kanały przekazywania informacji schodzą na drugi plan, ustępując pierwszeństwa nowoczesnym i innowacyjnym sposobom komunikacji takim jak serwisy społecznościowe.

Neo Fusion logoFacebook, LinkedIn, Twitter to najpopularniejsze serwisy internetowe skupiające społeczności z całego świata, z których korzysta każdy internauta. Serwisy społecznościowe zrzeszają miliony ludzi, tworząc ogólnodostępne i globalne forum wymiany poglądów. Jak pokazują dane statystyczne, liczba użytkowników najpowszechniejszych serwisów społecznościowych nieustannie wzrasta. Dla przykładu, prawie miliard użytkowników było zarejestrowanych na Facebook’u w styczniu 2014 roku. Nieco mniej popularny w Polsce, skupiający się bardziej na kontaktach zawodowo-biznesowych, portal LinkedIn w kwietniu 2014 roku liczył już ponad 300 milionów użytkowników. Środowiska socjologów oraz rzesze ekspertów z dziedziny nauk społecznych są zgodni, że rozwój komunikacji międzyludzkiej następuje w kierunku masowości, dzielenia się informacją, aktywnego uczestnictwa i globalnej współpracy. Transfer informacji odbywa się przede wszystkim za pośrednictwem Internetu.

Serwisy społecznościowe są docenianym przez przedsiębiorców źródłem potencjalnych klientów. Zarówno największe korporacje jak i jednoosobowe działalności wykorzystują social media do prezentowania oferty swoich usług lub produktów. Facebook, LinkedIn, Twitter czy inne uznane portale stają się miejscem prowadzenia dialogu z klientami, zachęcania do korzystania z ofert oraz prowadzenia aktywnego i wirusowego marketingu. Wiralowa informacja o profilu działalności naszej firmy rozprzestrzenia się najszybciej właśnie na portalach społecznościowych. Prowadzenie profilu firmy w serwisie społecznościowym jest koniecznym i naturalnym działaniem marketingowym, niezbędnym w procesie adaptacji naszego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych, na które ogromny wpływ ma postęp technologiczny. Jednak nie każdy przedsiębiorca musi zdecydować się na prowadzenie firmowego profilu w sposób samodzielny. Jeśli chcesz profesjonalnie zbudować e-wizerunek swojej organizacji, możesz skorzystać z usług doświadczonej agencji interaktywnej.

autor: NeoFusion

Wpisy PromowaneO sile komunikacji w serwisach społecznościowych

Podziel się!

O autorze

Wpisy Promowane

Na e-biznes.pl nie znajdziesz agresywnych form reklamowych – staramy się dostarczać Czytelnikom przede wszystkim ciekawą treść w czytelnej formie. Dlatego też proponujemy promocję Waszej firmy w formie informacji. Wpisy promowane znajdują się w lewej części strony – w bardzo rozpoznawalnym miejscu. Obok wpisu może pojawić się również logo Twojej firmy. Szczegóły znajdują w dziale Oferta.