Porównywarka cen Skąpiec.pl zaprezentowała nową odsłonę panelu programu partnerskiego. Odświeżono interfejs oraz wprowadzono nowe funkcjonalności, w tym szczegółowe raporty statystyczne oraz specjalny kreator reklam i linków.
Program partnerski wystartował w 2009 roku i adresowany jest do właścicieli serwisów internetowych.
Zasada współpracy jest prosta: partnerzy zamieszczają na swoich stronach różnego rodzaju kreacje reklamowe, a my naliczamy im prowizję od każdego użytkownika, który zostanie przeniesiony z serwisu partnerskiego na Skąpiec.pl i przejdzie do współpracującego z nami sklepu – informuje Dominika Jakubik, zajmująca się w serwisie programem partnerskim.
Prowizja wynosi 65 proc. wartości opłaty netto, jaką Skąpiec.pl pobiera za przekierowanie do poszczególnych sprzedawców. Kontrola zgromadzonych środków, wybór form reklamowych i zarządzanie kontem odbywa się za pośrednictwem specjalnego panelu partnera.
Celem, który przyświecał projektantom nowego panelu programu partnerskiego Skąpiec.pl, była wygoda użytkowników. Z tego względu panel ma cechować prosta i przejrzysta szata graficzna oraz intuicyjna nawigacja. Wprowadzone zostały nowe opcje i funkcjonalności, dzięki którym właściciele serwisów mogą dopasowywać kreacje reklamowe do własnych potrzeb, a także lepiej kontrolować swoje zarobki.
Partnerzy uzyskali dostęp do nowego systemu statystyk, gdzie sprawdzić mogą prowizję, a także liczbę odsłon kreacji reklamowych, odwiedzin serwisu Skąpiec.pl oraz przekierowań do sklepów. Wszelkie dane prezentowane są w formie wykresu oraz raportu szczegółowego. Dodatkowo użytkownik ma możliwość grupowania oraz filtrowania statystyk z uwzględnieniem wybranego przez siebie zakresu czasowego – wyjaśnia opiekun programu partnerskiego.
Jedną z najważniejszych nowości w panelu jest „Kreator reklam”, który umożliwia partnerom wybór produktów prezentowanych w formach reklamowych, czyli tzw. widżetach, oraz dostosowanie wyglądu reklam do swoich potrzeb.
W przygotowanym przez nas kreatorze, partnerzy mogą samodzielnie wybierać produkty, które pojawią się w widżecie lub też skorzystać z listy najpopularniejszych artykułów z konkretnego działu czy kategorii. Dodatkowo mogą również dopasowywać widżet do wyglądu swojego serwisu, wybierając jeden z przygotowanych szablonów, a następnie dowolnie zmieniając kolor tła, obramowania i czcionki oraz rozmiar reklamy – wyjaśnia Marcin Nowak z serwisu Skąpiec.pl, projektant nowego panelu.
Dodatkową funkcją jest również „Kreator linków”, który umożliwia partnerom wygenerowanie indywidualnych linków do wybranych produktów lub stron na Skąpiec.pl. Użytkownicy, którzy nie zdecydują się na skorzystanie z kreatorów, mają do dyspozycji bogatą bazę gotowych form reklamowych. Znajdują się w niej m.in. wyszukiwarki oraz banery o tematyce ogólnej i specjalistycznej (obejmujące poszczególne działy i kategorie).
Nowy panel uruchomiony został w drugiej połowie maja i mogą korzystać z niego wszyscy uczestnicy programu partnerskiego. W miarę rozwoju programu panel ma być jeszcze bardziej rozbudowywany, pojawić mają się również nowe funkcjonalności, w tym opcje zaproponowane przez jego użytkowników.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.