W czerwcu został przeprowadzona kampania PTC ERA związana z Mistrzostwami Świata. Agencja HYPERmedia zajęła się planowaniem mediów internetowych oraz wykonaniem wszystkich użytych w jej trakcie kreacje. W czasie 30 dni promocji z kreacjami miało kontakt aż 3 270 000 internautów. Średni CTR wyniósł 1,31% a średni Click Per User 7,23%.
Kampania bannerowa ERA Mistrzostwa Świata 2002 trwała od 31 maja do 30 czerwca. Zasadniczymi jej elementami była promocja najnowszego telefonu Siemens MT50, konkurs dla internautów „Typuj wyniki Mistrzostw Świata i wygraj wyjazd do San Marino” oraz działania wokół sponsorowanej przez PTC witryny http://www.reprezentacjapolski.pl., która na czas Mistrzostw została zaimplementowana na portalu Interia.pl.
Opracowany przez HYPERmedia mediaplan zakładał wykorzystanie do prezentacji 8 kreacji bannerowych na witrynach: Onet, Wirtualna Polska, Cronix, Tenbit, SMSBox, GSMonline, PZPN, Dziennik PAP, Telefon GSM, FunKlubNokia, Bankier, Sports.
Podczas kampanii wyemitowano 2 814 532 odsłon (dane nie uwzględniają emisji na WP i Onet) , które zobaczyło 470 576 użytkowników. Z sumy tej wyodrębniono 14 960 unikalnych użytkowników. Średni wynik CTR kampanii (bez w/w mediów) wyniósł 0,99%, a średni Click Per User wyniósł 5,92%.
Na stronie głównej Wirtualnej Polski kreacje były umieszczone tylko w dniach spotkań z udziałem reprezentacji Polski. Na WP kreacje wyemitowane były 7 347 328 razy i dotarły do 2 516 508 interanutów a średni współczynnik CTR kreacji wyniósł 1,97%. Na Onecie wykorzystano dwie strony portalu, „komórki” oraz „mundial”, dla których CRT wyniósł odpowiednio 1,49% i 0,5%.
W trakcie całej kampanii najwyższym CTR charakteryzowały się kreacje na stronie głównej Wirtualnej Polski z CTR 1,97% oraz Tenbitu z CTR wynoszącym 1,58%.
Najwyższy CTR osiągnęły kreacje odwołujące do działu z grami na stronie http://www.reprezentacjapolski.pl. W trakcie Mistrzostw każdego dnia stronę odwiedzało 5 485 internautów w czego prawie 5 000 grało w „mini mundial” oraz „goals ver.2,0”. Szczyt popularności witryny przypadł na 10 czerwca 2002 – dzień meczu POLSKA – PORTUGALIA.
Tego dnia serwis zanotował 12 491 odwiedzin. Przeciętna wizyta na witrynie trwała 5 minut 23 sekund i była o dwie minuty dłuższa od wizyty na witrynie www.era.pl ! Internauci aktywnie przeszukiwali witrynę reprezentacjapolski.pl dokonując średnio 4 odsłon. Dla porównania średnia długość wizyty na www.era.pl to 3 odsłony.
W czerwcu serwis odwiedziło 114 101 internautów, z tego 3 tys. zalicza się do grupy heavy userów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.