Jak skutecznie promować Twój film w internecie?

Masz już film promujący produkt czy usługę Twojej firmy. Dobrej jakości wideo przygotowała znana agencja reklamowa, jesteś  zadowolony z efektu. Teraz czas zadbać o to, by pokazać je światu. Video należy do najchętniej konsumowanych treści w internecie. Odpowiednio przygotowana kampania reklamowa, w której je wykorzystasz, przyniesie wysoki ROI.

Jak skutecznie promować Twój film w internecie? 1

Nie musisz mieć milionów na reklamę telewizyjną, mądrze zaplanowana  kampania w internecie pozwoli uzyskać równie dobre  – i co najważniejsze – mierzalne efekty. Zacznij od zamieszczenia filmu w swoim kanale Youtube i firmowej witrynie internetowej – może być to strona główna lub inna popularna strona docelowa, przez którą użytkownicy często trafiają na Twoją witrynę.

Jeśli prowadzisz działania e-mail marketingowe, możesz je wykorzystać do promocji video wśród subskrybentów Twojego newslettera. Niektóre programy wysyłkowe umożliwiają już zaszywanie video w treści newsletterów, jednak nie wszystkie skrzynki pocztowe są dostosowane do odtworzenia  multimedialnych maili. W takiej sytuacji możesz przygotować animację gif złożoną z kilku klatek filmu lub statyczną zaślepkę, po kliknięciu w nią użytkownik będzie mógł obejrzeć cały film, np. na Youtube.

Promuj video w social mediach. Nie ograniczaj się do udostępnienia go na firmowym fan page’u. Sięgnij po narzędzia płatne – promuj post z filmem, aby osiągnął jak największy zasięg. Utwórz kampanię reklamową, która pozwoli Ci skierować video do szerokiej publiczności. Możliwości targetowania reklam Facebook Ads są tak rozbudowane, że bez problemu dotrzesz do Twojej grupy docelowej. Pamiętaj, aby dostosować video na potrzeby Facebook’a –  np. dodać na nim napisy, gdyż domyślnie filmy wyświetlają się tam bez dźwięku.

Utwórz kampanię video AdWords – Twoja reklama może wyświetlać się przed, w trakcie lub po wyświetleniu innych filmów na YouTube. Możesz też wybrać kampanię w sieci reklamowej Google, dzięki czemu Twoją reklamę będą mogli obejrzeć użytkownicy odwiedzający inne witryny powiązane tematycznie z Twoim video. Pamiętaj, o krótkiej formie – reklamy na Youtube można pominąć po 5 sekundach, a jeden z formatów reklam Google umożliwia wyświetlanie filmów tylko 6-sekundowych.

Zaletami wykorzystania powyższych kanałów do promocji filmów reklamowych w internecie jest nie tylko dotarcie do jasno określonej grupy docelowej, ale też bardzo dobra mierzalność efektów i kontrola nad budżetem.

Autor: Citymind.pl Film & Photo

Jak skutecznie promować Twój film w internecie? 2

Wpisy promowane

  • Opis platformy handlowej RoboForex
    Platforma brokerska RoboForex jest dostępna w trybie przeglądarkowym lub na gadżetach z systemem operacyjnym iOS lub Android. Dla każdego rachunku ...
  • Noże Kandar i Ka-bar. Dla miłośników outdooru
    Podróżowanie, praktykowanie różnego rodzaju aktywności outdoorowych lub wykonywanie specyficznych obowiązków zawodowych w terenie wymaga posiadania konkretnych akcesoriów i sprzętu. Warunki ...

Wydarzenia

Brak Patronatów

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry