Masz już film promujący produkt czy usługę Twojej firmy. Dobrej jakości wideo przygotowała znana agencja reklamowa, jesteś zadowolony z efektu. Teraz czas zadbać o to, by pokazać je światu. Video należy do najchętniej konsumowanych treści w internecie. Odpowiednio przygotowana kampania reklamowa, w której je wykorzystasz, przyniesie wysoki ROI.
Nie musisz mieć milionów na reklamę telewizyjną, mądrze zaplanowana kampania w internecie pozwoli uzyskać równie dobre – i co najważniejsze – mierzalne efekty. Zacznij od zamieszczenia filmu w swoim kanale Youtube i firmowej witrynie internetowej – może być to strona główna lub inna popularna strona docelowa, przez którą użytkownicy często trafiają na Twoją witrynę.
Jeśli prowadzisz działania e-mail marketingowe, możesz je wykorzystać do promocji video wśród subskrybentów Twojego newslettera. Niektóre programy wysyłkowe umożliwiają już zaszywanie video w treści newsletterów, jednak nie wszystkie skrzynki pocztowe są dostosowane do odtworzenia multimedialnych maili. W takiej sytuacji możesz przygotować animację gif złożoną z kilku klatek filmu lub statyczną zaślepkę, po kliknięciu w nią użytkownik będzie mógł obejrzeć cały film, np. na Youtube.
Promuj video w social mediach. Nie ograniczaj się do udostępnienia go na firmowym fan page’u. Sięgnij po narzędzia płatne – promuj post z filmem, aby osiągnął jak największy zasięg. Utwórz kampanię reklamową, która pozwoli Ci skierować video do szerokiej publiczności. Możliwości targetowania reklam Facebook Ads są tak rozbudowane, że bez problemu dotrzesz do Twojej grupy docelowej. Pamiętaj, aby dostosować video na potrzeby Facebook’a – np. dodać na nim napisy, gdyż domyślnie filmy wyświetlają się tam bez dźwięku.
Utwórz kampanię video AdWords – Twoja reklama może wyświetlać się przed, w trakcie lub po wyświetleniu innych filmów na YouTube. Możesz też wybrać kampanię w sieci reklamowej Google, dzięki czemu Twoją reklamę będą mogli obejrzeć użytkownicy odwiedzający inne witryny powiązane tematycznie z Twoim video. Pamiętaj, o krótkiej formie – reklamy na Youtube można pominąć po 5 sekundach, a jeden z formatów reklam Google umożliwia wyświetlanie filmów tylko 6-sekundowych.
Zaletami wykorzystania powyższych kanałów do promocji filmów reklamowych w internecie jest nie tylko dotarcie do jasno określonej grupy docelowej, ale też bardzo dobra mierzalność efektów i kontrola nad budżetem.
Autor: Citymind.pl Film & Photo
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.