Sukces każdego salonu fryzjerskiego opiera się przede wszystkim na długotrwałych relacjach z klientami. Nic dziwnego, że tak wiele osób przez długie lata ufa tylko jednemu fryzjerowi – w końcu to od niego zależy, czy wyjdziemy z salonu wyglądając tak, jak sobie wymarzyliśmy. Spełnienie oczekiwań danej osoby i właściwe podejście do klienta to klucze do zbudowania dłuższej relacji. Jednak dobra obsługa to oczywistość – na co jeszcze zwrócić uwagę, aby przyciągnąć nowe osoby do swojego salonu?
Gorsze dni zdarzają się każdemu, jednak w tym przypadku niektóre błędy mogą słono kosztować. Kiepskie cięcie lub niewłaściwy kolor farby na włosach mogą zaważyć nie tylko o tym, czy konkretna osoba przyjdzie do nas ponownie, ale również o tym, czy nie zniechęci do nas kolejnych klientów. Coraz częściej oceniamy fryzjerów na różnego rodzaju forach i portalach internetowych, w tym na Facebooku, stanowiącym obecnie bogate źródło informacji o firmach z każdej branży. Niektórych rzeczy nie unikniemy, jednak możemy zadbać o inne, równie istotne kwestie.
Jedną z nich jest wyposażenie salonu fryzjerskiego. Odpowiednie działania reklamowe możemy oprzeć na jakości i marce produktów, których używamy przy pracy. Wbrew pozorom, wielu klientów ma swoje preferencje względem marki. Wybór dobrego wyposażenia może stanowić główny powód, dla którego ktoś zechce oddać się w ręce danego salonu. Dlatego na stronie internetowej (która w dzisiejszych czasach jest zupełnie niezbędna) należy umieścić informację o jakości produktów, z których korzystamy. Im wyższa i im lepsze opinie na jej temat, tym większe szanse na zdobycie zainteresowania.
Zaistniej w sieci i przestrzeni publicznej
Kolejnym elementem jest skuteczna reklama. Prowadzenie fanpage’a na Facebooku i stworzenie dobrze wyglądającej strony internetowej to dziś zupełne minimum. Dobrym rozwiązaniem jest zamieszczenie galerii zdjęć z przykładami wykonanych fryzur. Na fanpage’u skutek przynosi także wrzucanie co jakiś czas informacji o promocjach i rabatach na niektóre usługi. W działaniach w sieci ważne jest również odpowiednie pozycjonowanie. Jeżeli chcemy, aby nasza strona znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, dobrze jest zatrudnić do tego specjalistów od SEO, którzy zadbają o zwiększenie ilości wyświetleń naszej witryny.
W przypadku promocji wykraczającej poza Internet, zadbajmy również o widoczność swojego szyldu, zaś jeżeli posiadamy okazałe witryny, możemy umieścić w nich informację o aktualnych rabatach lub oferowanych usługach. Wszystko to oczywiście we współgrającej ze sobą estetyce i kolorach. Dobrą praktyką jest także wprowadzanie programów lojalnościowych opartych o zniżki na niektóre produkty, lub rabaty na któreś z kolei cięcie czy koloryzację. Warto jednak pamiętać, że nawet jeśli zadbamy o świetną reklamę, zawsze najważniejsza jest jakość obsługi i relacja z klientem, a więc: praktyczna pomoc w doborze fryzur, stałe polepszanie swoich umiejętności fryzjerskich, oraz sumienne śledzenie pojawiających się nowości.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.