Termin oraz miejsce: 17 czerwca 2011, w godzinach od 9:00 do 17:00. Millenium Plaza w Warszawie
Celem szkolenia jest dostarczenie praktycznych umiejętności w zakresie efektywnych sposobów negocjacji, a także:
- zdobycie wiedzy dotyczącej sposobu prawidłowego przygotowania się do procesu negocjacyjnego,
- rozwijanie znajomości poszczególnych postaw i technik negocjacyjnych, rozwinięcie umiejętności świadomego kierowania rozmowami
- negocjacyjnymi, rozwój umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych
- oraz w sytuacjach konfliktowych, poszerzenie umiejętności skutecznej obrony przed poszczególnymi
- technikami, zidentyfikowanie i eliminacja potencjalnych błędów negocjacyjnych, nabycie praktycznej umiejętności rozpoznawania typu partnera
- negocjacyjnego oraz jego rzeczywistych potrzeb, zdobycie wiedzy dotyczącej sposobów wychodzenia z impasu.
Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieć jak:
- wykorzystać zasady i prawa kierujące procesem negocjacji
- rozpoznawać i interpretować sygnały negocjacyjne niewerbalne
- skutecznie kierować rozmowa negocjacyjną
- skutecznie dostosowywać komunikację werbalną i niewerbalną
- stosować techniki negocjacji w zależności od uwarunkowań zewnętrznych oraz własnych predyspozycji
- przeciwdziałać taktykom negocjacyjnym
- stosować techniki dobijania targu
- pokonywać obiekcje i wątpliwości drugiej strony
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za negocjacje sprzedaż zarówno usług jak i produktów firmy: sprzedawców, handlowców, reprezentantów, kierowników sprzedaży, menedżerów handlowych oraz osób prowadzących negocjacje w środowisku biznesowym.
Program:
Uczestnicy będą brać udział w ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, podczas których doświadczą wielu przeżyć, skłaniających do refleksji sprzyjającej zdobywaniu nowej wiedzy i rozwijaniu potrzebnych umiejętności.
Koszty: 900 zł + 23% VAT
Promocja: Rejestracja do 31 maja nagradzana jest atrakcyjnym rabatem !
Prowadzący: Roman Iwasieczko
Trener biznesu z 10-letnim doświadczeniem : umiejętności sprzedażowych, interpersonalnych, menedżerskich. Certyfikowany coach International Coaching Community wg metodologii Joseph’a O’Connora.
Strona internetowa: http://gigacon.org/wydarzenia/490-_SZKOLENIE____Skuteczny
Organizator:
Sławomir Krajewski
tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : [email protected]
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!