Zgodnie z zapisami umowy inwestycyjnej, Fundusz SATUS skorzystał z opcji objęcia 30 proc. udziałów w Social WiFi inwestując 700 tys. zł.
Pomysłodawcy usługi, Artur Racicki i Tomasz Wysocki, nadal posiadają pakiet większościowy w spółce. Pierwsza runda finansowania w Social WiFi została rozpoczęta przez Akcelerator Innowacji NOT w marcu 2013 roku.
Wystarczyło pół roku od debiutu rynkowego, by pozytywnie zweryfikować zapotrzebowanie na naszą usługę. Inwestycja SATUSa jest potwierdzeniem realizacji strategii spółki. Pozyskane środki pozwolą nam na dalszy dynamiczny rozwój. Już w listopadzie rozpoczynamy dystrybucję usługi na rynek niemiecki. Pracujemy też nad uruchomieniem aplikacji mobilnej na systemy operacyjne Android i iOS – powiedział Artur Racicki, CEO Social WiFi.
Usługa Social WiFi pomaga właścicielom hotspotów w nawiązaniu interakcji ze swoimi klientami. Po zalogowaniu do WiFi, klienci trafiają na specjalną, zintegrowaną z ich profilem na Facebooku stronę logowania. W ten sposób mogą oznaczyć się w lokalizacji, która udostępnia darmowe WiFi i tym samym zachęcić swoich znajomych do odwiedzenia tego miejsca. Właściciele hotspotów zyskują natomiast możliwość kontaktu z klientami. Mogą oni wysyłać do nich specjalne oferty promocyjne, a także, za pomocą ankiet, pytać o ocenę poziomu zadowolenia z obsługi.
Do tej pory z Social WiFi skorzystało blisko sto punktów w całej Polsce. Są to zarówno sieciowe restauracje takie jak 77 Sushi i Ganesh, kluby muzyczne Czekolada jak i pojedyncze kawiarnie, puby, hotele, czy stacje benzynowe. Usługa jest także implementowana m.in. w uczelni Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.