Social WiFi z drugą rundą finansowania

Opublikowano: 30 października 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Zgodnie z zapisami umowy inwestycyjnej, Fundusz SATUS skorzystał z opcji objęcia  30 proc. udziałów w Social WiFi inwestując 700 tys. zł. 

Social WiFiPomysłodawcy usługi, Artur Racicki i Tomasz Wysocki, nadal posiadają pakiet większościowy w spółce. Pierwsza runda finansowania w Social WiFi została rozpoczęta przez Akcelerator Innowacji NOT w marcu 2013 roku.

 Wystarczyło pół roku od debiutu rynkowego, by pozytywnie zweryfikować zapotrzebowanie na naszą usługę. Inwestycja SATUSa jest potwierdzeniem realizacji strategii spółki. Pozyskane środki pozwolą nam na dalszy dynamiczny rozwój. Już w listopadzie rozpoczynamy dystrybucję usługi na rynek niemiecki. Pracujemy też nad uruchomieniem aplikacji mobilnej na systemy operacyjne Android i iOS – powiedział Artur Racicki, CEO Social WiFi.

Usługa Social WiFi pomaga właścicielom hotspotów w nawiązaniu interakcji ze swoimi klientami. Po zalogowaniu do WiFi, klienci  trafiają na specjalną, zintegrowaną z ich profilem na Facebooku stronę logowania. W ten sposób mogą oznaczyć się w lokalizacji, która udostępnia darmowe WiFi i tym samym zachęcić swoich znajomych do odwiedzenia tego miejsca. Właściciele hotspotów zyskują natomiast możliwość kontaktu z klientami. Mogą oni wysyłać do nich specjalne oferty promocyjne, a także, za pomocą ankiet, pytać o ocenę poziomu zadowolenia z obsługi.

Do tej pory z Social WiFi skorzystało blisko sto punktów w całej Polsce. Są to zarówno sieciowe restauracje takie jak 77 Sushi i Ganesh, kluby muzyczne Czekolada jak i pojedyncze kawiarnie, puby, hotele, czy stacje benzynowe. Usługa jest także implementowana m.in. w uczelni Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Dawid ZarazińskiSocial WiFi z drugą rundą finansowania

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.