Specprawnik.pl – rozwiązujemy problem zakazu reklamy dla prawników [startup]

Opublikowano: 11 października 2017. Kategoria: Startupy. Tagi:

Reklamowanie usługi prawnych jest obwarowane wieloma ograniczeniami. Czy specprawnik.pl pomoże prawnikom znaleźć nowych klientów?  

Jak opiszecie swój projekt w 100 słowach?

Specprawnik.pl to nowatorski sposób przedstawiania prawników, ich specjalizacji, opisów spraw, które prowadzili, dostępności i oferty cenowej,  który pozwala klientom świadomie wybrać właściwego prawnika. Dzięki nowatorskiej usłudze Activbox, klient ma możliwość zakupu usługi prawnej bezpośrednio z profilu prawnika, mając pełną wiedzę odnośnie ceny i zakresu oferowanej usługi. Serwis umożliwia też klientom uzyskiwanie bezpłatnych porad od prawników, czym przyczynia się do ich popularyzacji oraz wzrostu liczby zleceń.

Specprawnik.pl – rozwiązujemy problem zakazu reklamy dla prawników [startup] 1

Skąd pomysł?

(…) rozwiązujemy problem zakazu reklamy dla prawników. W serwisie mogą oni zgłaszać się do spraw, odpisywać klientom, publikować na blogu i zgłaszać się do nieodpłatnej pomocy przez telefon.
Założyciel serwisu, Katarzyna Abramowicz jest z zawodu radcą prawnym. Doświadczenia zawodowe uświadomiły jej, że nie ma miejsca gdzie klient mógłby łatwo porównać różnych prawników, ich ceny i opinie a z drugiej strony prawnicy nie mają miejsca w sieci, skąd mogliby pozyskiwać klientów i rozwijać swoje kancelarie budując markę przyjaznego i profesjonalnego prawnika.

Jak wygląda Wasz zespół? W jakim stopniu korzystacie z usług firm zewnętrznych?

Nasz zespół składa się ze specjalistów IT, prężnego marketingu on-line i pracowników obsługi, którzy pomagają klientom i prawnikom w znalezieniu właściwego rozwiązania.

Co jest Waszym atutem? Jaki problem rozwiązujecie?

Naszym autem jest wielopoziomowa pomoc klientowi. W zależności od tego na jakim etapie się znajduje, czy chce tylko o coś zapytać prawnika, porozmawiać telefonicznie, umówić się na spotkanie – czy nawet kupić usługę prawną on-line, w serwisie znajdzie dla siebie rozwiązanie.
Z drugiej strony rozwiązujemy problem zakazu reklamy dla prawników. W serwisie mogą oni zgłaszać się do spraw, odpisywać klientom, publikować na blogu i zgłaszać się do nieodpłatnej pomocy przez telefon.

Kto jest Waszą najważniejszą konkurencją? Jakie widzicie bariery w rozwijaniu Waszego projektu?

Na tę chwilę nikt w Polsce nie prowadzi w ten sposób serwisu dla prawników. Są albo strony z wizytówkami (które klientowi dają jedynie dane adresowe prawnika) albo serwisy gdzie klient może kupić usługę, ale jedynie od wybranej przez właścicieli portalu grupy współpracujących prawników. W specprawniku zarejestrować się może każdy mający prawo do wykonywania zawodu adwokat czy radca prawny.

Czy szukacie partnera, który pomógłby rozwijać projekt?

Tak, jesteśmy otwarci na rozmowy z potencjalnymi inwestorami.

Jaki macie model biznesowy i do kogo chcecie docierać?

W naszym modelu biznesowym prawnik opłaca konto Premium, które daje mu znacznie większe możliwości pozyskania klienta niż bezpłatne konto start.

Jak definiujecie swój cel biznesowy na najbliższe pół roku?  

W ciągu najbliższych sześciu miesięcy zamierzamy wdrożyć innowacyjną wyszukiwarkę w serwisie, która dla danego problemu wskaże klientowi najlepsze rozwiązanie, nawet bez konieczności zadawania pytania.

Jakie są Wasze plany rozwojowe?

Planujemy nadal dynamicznie się rozwijać i pozyskiwać coraz więcej prawników do serwisu, których już dziś jest w serwisie ponad 3 200.

Wszystkich zainteresowanych przedstawieniem swojego projektu na łamach e-biznes.pl w ramach cyklu „Pokaż swój #startup” zapraszamy do wypełnienia formularza na e-biznes.pl/startup.

Sylwester KozakSpecprawnik.pl – rozwiązujemy problem zakazu reklamy dla prawników [startup]

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.