Specprawnik.pl – rozwiązujemy problem zakazu reklamy dla prawników [startup]

Opublikowano: 11 października 2017. Kategoria: Startupy. Tagi:

Reklamowanie usługi prawnych jest obwarowane wieloma ograniczeniami. Czy specprawnik.pl pomoże prawnikom znaleźć nowych klientów?  

Jak opiszecie swój projekt w 100 słowach?

Specprawnik.pl to nowatorski sposób przedstawiania prawników, ich specjalizacji, opisów spraw, które prowadzili, dostępności i oferty cenowej,  który pozwala klientom świadomie wybrać właściwego prawnika. Dzięki nowatorskiej usłudze Activbox, klient ma możliwość zakupu usługi prawnej bezpośrednio z profilu prawnika, mając pełną wiedzę odnośnie ceny i zakresu oferowanej usługi. Serwis umożliwia też klientom uzyskiwanie bezpłatnych porad od prawników, czym przyczynia się do ich popularyzacji oraz wzrostu liczby zleceń.

Skąd pomysł?

(…) rozwiązujemy problem zakazu reklamy dla prawników. W serwisie mogą oni zgłaszać się do spraw, odpisywać klientom, publikować na blogu i zgłaszać się do nieodpłatnej pomocy przez telefon.
Założyciel serwisu, Katarzyna Abramowicz jest z zawodu radcą prawnym. Doświadczenia zawodowe uświadomiły jej, że nie ma miejsca gdzie klient mógłby łatwo porównać różnych prawników, ich ceny i opinie a z drugiej strony prawnicy nie mają miejsca w sieci, skąd mogliby pozyskiwać klientów i rozwijać swoje kancelarie budując markę przyjaznego i profesjonalnego prawnika.

Jak wygląda Wasz zespół? W jakim stopniu korzystacie z usług firm zewnętrznych?

Nasz zespół składa się ze specjalistów IT, prężnego marketingu on-line i pracowników obsługi, którzy pomagają klientom i prawnikom w znalezieniu właściwego rozwiązania.

Co jest Waszym atutem? Jaki problem rozwiązujecie?

Naszym autem jest wielopoziomowa pomoc klientowi. W zależności od tego na jakim etapie się znajduje, czy chce tylko o coś zapytać prawnika, porozmawiać telefonicznie, umówić się na spotkanie – czy nawet kupić usługę prawną on-line, w serwisie znajdzie dla siebie rozwiązanie.
Z drugiej strony rozwiązujemy problem zakazu reklamy dla prawników. W serwisie mogą oni zgłaszać się do spraw, odpisywać klientom, publikować na blogu i zgłaszać się do nieodpłatnej pomocy przez telefon.

Kto jest Waszą najważniejszą konkurencją? Jakie widzicie bariery w rozwijaniu Waszego projektu?

Na tę chwilę nikt w Polsce nie prowadzi w ten sposób serwisu dla prawników. Są albo strony z wizytówkami (które klientowi dają jedynie dane adresowe prawnika) albo serwisy gdzie klient może kupić usługę, ale jedynie od wybranej przez właścicieli portalu grupy współpracujących prawników. W specprawniku zarejestrować się może każdy mający prawo do wykonywania zawodu adwokat czy radca prawny.

Czy szukacie partnera, który pomógłby rozwijać projekt?

Tak, jesteśmy otwarci na rozmowy z potencjalnymi inwestorami.

Jaki macie model biznesowy i do kogo chcecie docierać?

W naszym modelu biznesowym prawnik opłaca konto Premium, które daje mu znacznie większe możliwości pozyskania klienta niż bezpłatne konto start.

Jak definiujecie swój cel biznesowy na najbliższe pół roku?  

W ciągu najbliższych sześciu miesięcy zamierzamy wdrożyć innowacyjną wyszukiwarkę w serwisie, która dla danego problemu wskaże klientowi najlepsze rozwiązanie, nawet bez konieczności zadawania pytania.

Jakie są Wasze plany rozwojowe?

Planujemy nadal dynamicznie się rozwijać i pozyskiwać coraz więcej prawników do serwisu, których już dziś jest w serwisie ponad 3 200.

Wszystkich zainteresowanych przedstawieniem swojego projektu na łamach e-biznes.pl w ramach cyklu „Pokaż swój #startup” zapraszamy do wypełnienia formularza na e-biznes.pl/startup.

Sylwester KozakSpecprawnik.pl – rozwiązujemy problem zakazu reklamy dla prawników [startup]

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.