Bezrobocie spada, a pracodawcy wręcz prześcigają się w oferowaniu atrakcyjnych dodatków, które mają nas zachęcić do podjęcia pracy w ich firmie. Oprócz rosnących wynagrodzeń, pracownik może liczyć m.in. na prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenia, okolicznościowe bony i talony oraz prepaidowe karty sportowe i kulturalne. Jakie są zalety prepaidowych kart?
Basen czy filharmonia?
Dbałość o formę fizyczną i psychiczną pracowników staje się w ostatnich latach normą. Dzięki rekreacji łatwiej zapamiętujemy, jesteśmy bardziej odporni na stres i szybciej rozwiązujemy problemy. Dlatego w dużych biurowcach znajdziemy ścianki wspinaczkowe, baseny, siłowni. Bogate życie kulturalne sprawi, że będziemy tryskać pomysłami. Prepaidowa karta sportowa i kulturalna, np. Ticket Sport & Culture Edenred, umożliwia korzystania z dowolnego szeregu różnych atrakcji, pozostawiając wybór aktywności pracownikowi.
Dzięki doładowanej wcześniej karcie pracownicy sami decydują o miejscu i sposobie spędzania wolnego czasu. Zależnie od własnych zainteresowań mogą wykorzystać środki z karty na kino, grę w tenisa, koncert w filharmonii, wizytę na basenie, siłowni itd. To znakomity sposób motywacji dla pracowników tych firm, które nie dysponują pomieszczeniami do rekreacji w swoich siedzibach.
Kumulacja zysków
Środki zgromadzone na karcie są co miesiąc doładowywane przez pracodawcę odpowiednią kwotą, a niewykorzystane przechodzą na kolejny okres. Dzięki temu, jeśli np. z powodu choroby nie będziemy aktywni sportowo, to w przyszłym miesiącu będziemy mogli odwiedzać częściej basen lub siłownię. Jeżeli z braku czasu nie będziemy uczestniczyć w życiu kulturalnym, to w kolejnym okresie będziemy mogli pozwolić sobie na większe wydatki na teatry, kino i muzea. Co najistotniejsze, karta sportowo kulturalna będzie służyć nie tylko nam, ale również naszym najbliższym. To pracownik decyduje o tym, z kim i w jaki sposób spędzi wolny czas, a środki z karty można wydać na wspólne aktywności.
Trening zwiększy wydajność
Doładowane karty służą do finansowania aktywności przed i po pracy i coraz częściej są obiektem oczekiwań przyszłych pracowników. A co dają pracodawcom? Dzięki kartom sportowo kulturalnym pracodawca zapewni fizyczną formę i udany wolny czas swoim pracownikom, ale także zwiększy ich efektywność i wydajność. Poprzez gratyfikacje takie jak prepaidowe karty można zadbać również o wzrost poziomu lojalności wobec firmy. Zatrudnieni będą silniej utożsamiać się z miejscem pracy.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...