Bezrobocie spada, a pracodawcy wręcz prześcigają się w oferowaniu atrakcyjnych dodatków, które mają nas zachęcić do podjęcia pracy w ich firmie. Oprócz rosnących wynagrodzeń, pracownik może liczyć m.in. na prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenia, okolicznościowe bony i talony oraz prepaidowe karty sportowe i kulturalne. Jakie są zalety prepaidowych kart?
Basen czy filharmonia?
Dbałość o formę fizyczną i psychiczną pracowników staje się w ostatnich latach normą. Dzięki rekreacji łatwiej zapamiętujemy, jesteśmy bardziej odporni na stres i szybciej rozwiązujemy problemy. Dlatego w dużych biurowcach znajdziemy ścianki wspinaczkowe, baseny, siłowni. Bogate życie kulturalne sprawi, że będziemy tryskać pomysłami. Prepaidowa karta sportowa i kulturalna, np. Ticket Sport & Culture Edenred, umożliwia korzystania z dowolnego szeregu różnych atrakcji, pozostawiając wybór aktywności pracownikowi.
Dzięki doładowanej wcześniej karcie pracownicy sami decydują o miejscu i sposobie spędzania wolnego czasu. Zależnie od własnych zainteresowań mogą wykorzystać środki z karty na kino, grę w tenisa, koncert w filharmonii, wizytę na basenie, siłowni itd. To znakomity sposób motywacji dla pracowników tych firm, które nie dysponują pomieszczeniami do rekreacji w swoich siedzibach.
Kumulacja zysków
Środki zgromadzone na karcie są co miesiąc doładowywane przez pracodawcę odpowiednią kwotą, a niewykorzystane przechodzą na kolejny okres. Dzięki temu, jeśli np. z powodu choroby nie będziemy aktywni sportowo, to w przyszłym miesiącu będziemy mogli odwiedzać częściej basen lub siłownię. Jeżeli z braku czasu nie będziemy uczestniczyć w życiu kulturalnym, to w kolejnym okresie będziemy mogli pozwolić sobie na większe wydatki na teatry, kino i muzea. Co najistotniejsze, karta sportowo kulturalna będzie służyć nie tylko nam, ale również naszym najbliższym. To pracownik decyduje o tym, z kim i w jaki sposób spędzi wolny czas, a środki z karty można wydać na wspólne aktywności.
Trening zwiększy wydajność
Doładowane karty służą do finansowania aktywności przed i po pracy i coraz częściej są obiektem oczekiwań przyszłych pracowników. A co dają pracodawcom? Dzięki kartom sportowo kulturalnym pracodawca zapewni fizyczną formę i udany wolny czas swoim pracownikom, ale także zwiększy ich efektywność i wydajność. Poprzez gratyfikacje takie jak prepaidowe karty można zadbać również o wzrost poziomu lojalności wobec firmy. Zatrudnieni będą silniej utożsamiać się z miejscem pracy.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.