Opinie ekspertów, fachowe porady i codzienne typy – to obietnica jaką składają twórcy nowego portalu Sport&More. Serwis powstał z myślą o wszystkich, którzy są pasjonatami sportu i zakładów bukmacherskich.
Twórcą i redaktorem naczelnym serwisu jest Piotr Szeleszczuk, wieloletni dziennikarz i redaktor sportowy między innymi „Gazety Wyborczej” i „Życia Warszawy”. W przygotowaniu strony pomagał mu zespół analityków, którym kieruje Piotr Kaszubski.
Jakie cele stawia sobie redakcja portalu?
Chcemy pomagać naszym czytelnikom właściwie typować i w ten sposób pomnażać majątek – przyznaje redaktor naczelny Sport&More.
Największym atutem Sport&More ma być dział „Ograj buka” gdzie codziennie rano można znaleźć redakcyjne typy na nadchodzący dzień.
Wnikliwie analizujemy ofertę bukmacherów i wybieramy te mecze, które wydają się nam atrakcyjne. Ważne są kursy – nie interesują nas niskie stawki. Szukamy sensacji, ale nie robimy tego na siłę – przyznaje Kaszubski, który ocenia skuteczność typów na 75 procent.
Czasem czytelnicy zarzucają nam, że popełniamy błędy. Odpowiadam im, że gdybym trafiał wszystkie typy, to dziś byłbym milionerem i wylegiwałbym się na karaibskiej plaży – śmieje się Kaszubski.
W serwisie można znaleźć zapowiedzi, relacje i wyniki wszystkich najważniejszych wydarzeń piłkarskich, koszykarskich, siatkarskich i tenisowych, a także wyścigów Formuły 1. Tym, co ma wyróżniać serwis Sport&More od konkurencji jest rozbudowany dział opinii.
Nie udajemy, że jesteśmy najmądrzejsi na świecie. Staramy się typować mądrze i korzystać z rad ekspertów – przyznaje Szeleszczuk. Ekspertami portalu są dziennikarze „Gazety Wyborczej”, „Przeglądu Sportowego”, „Polski” a także komentatorzy, między innymi „Polsatu” i „Canal Plus”.
Jakie plany na przyszłość mają twórcy serwisu?
Chcemy w najbliższym czasie uruchomić ligę typerów, w której będzie można wygrać atrakcyjne nagrody. Trochę ryzykujemy, bo pewnie okaże się, że nasi czytelnicy typują lepiej od nas, ale raz kozie śmierć, może i my skorzystamy na ich typach – mówi z uśmiechem Szeleszczuk.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.