W jaki sposób system CRM skutecznie poprawi działanie e-sklepu?

Opublikowano: 29 września 2017. Kategoria: Wpisy Promowane.

Sprzedaż w internecie rośnie. Ma to swoje plusy i minusy. Klienci mają w czym wybierać, ale już sytuacja właścicieli takich e-sklepów wygląda mniej kolorowo. Trzeba się naprawdę wyróżnić i nagimnastykować, aby przegonić konkurencję. Dobrym sposobem nadrobienia dystansu będzie wdrożenie systemu CRM.

Dlaczego Twój sklep potrzebuje systemu CRM?

W jaki sposób system CRM skutecznie poprawi działanie e-sklepu? 1Coraz więcej osób decyduje się na dokonywanie zakupów online. Branża e-commerce ma się bardzo dobrze, jednak problemem zaczyna robić się rosnąca konkurencja. Nic dziwnego, że w rozrastającym się rynku handlowcy poszukują rozwiązań, które pomogą zarządzać procesem sprzedaży swoich produktów. Liczby sprzedawanych codziennie towarów w jednym sklepie mogą sięgać nawet i kilku tysięcy sztuk. Jak to wszystko obsłużyć samodzielnie, własnymi rękami? Odpowiedź jest bardzo prosta. Nie trzeba tego robić! Wszystko zrobi za nas automatyczna platforma e-commerce, taka jak na przykład edrone CRM.

Jak połączyć sklep internetowy i system CRM?

Jeśli zdecydowałeś się na wdrożenie systemu CRM to już połowa sukcesu. Teraz czeka Cię tylko wybór najlepszej, najodpowiedniejszej dla Ciebie i Twojego biznesu platformy. Ten wybór nie będzie jednak prosty. Każde z dostępnych na ryku rozwiązań posiada swoje plusy i minusy. Niektóre z systemów oferują na przykład bardzo proste funkcje. Dla jednych to plus i nazwą to intuicyjnością, dla drugich minus, który będzie uważany za brak funkcjonalności. Dlatego dobrym pomysłem będzie przetestowanie kilku podobnych narzędzi. Tym bardziej, że wiele firm, które oferują platformy sprzedażowe dają możliwość kilkudniowego testowania za darmo. Firma edrone, która oferuje najlepszy CRM na rynku gwarantuje na przykład dwa tygodnie bezpłatnych testów.

system-crm.jpg

Co daje Ci system CRM?

Korzyści jest bardzo wiele. Narzędzie ma ułatwiać pracę i przynosić wymierne profity. Używając systemu CRM i platformy e-commerce w jednym, dostajesz  optymalne rozwiązanie dla sektorowa handlu internetowego. W konsekwencji zyskujesz wiedzę i czas. Wszytko dzięki funkcjonalnościom, które udostępniają tego typu rozwiązania.

System CRM wiele czynności zrobi za Ciebie. Zbiera dane o klientach i produktach, magazynuje je i przetwarza, na tej postawie tworząc skuteczniejsze oferty i trafiając do jeszcze szerszego grona odbiorców. Na tym jednak możliwości systemów się nie kończą. Wyobraź sobie, że system sam wyśle powiadomienia do kupujących. Już nie musisz wysyłać każdemu klientowi z osobna podziękowań i informacji o wysyłce towaru. CRM zrobi to wszystko sam.

W wielkim skrócie – dostajesz pełną automatyzację procesów sprzedaży i kupna. Wyobraź sobie hipotetyczną sytuację. Sprzedajesz ubrania. Twój klient – młoda kobieta, wchodzi na Twoją stronę internet, a właściwie stronę Twojego e-sklepu i… na pierwszej zakładce widzi to, czego ostatnia szukała w internecie. To sukienka, w jej ulubionym kolorze i w jej rozmiarze. Brzmi nieprawdopodobnie? To jednak nie jest fantastyka naukowa! Tak wygląda dzisiejsza inteligentna sprzedaż. Wszystko dzięki nowoczesnym platformom sprzedażowym i zaawansowanym systemom CRM.

W dzisiejszych czasach sam system CRM to jednak za mało. Twoja konkurencja dwoi się i troi, aby usprawnić działanie sprzedaży i zautomatyzować marketing. Dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z pełnego i kompletnego systemu CRM dla branży e-commerce – CRM edrone. To najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.

Sprawdź także 10 najbardziej użytecznych funkcjonalności marketing automation od edrone!

Wpisy PromowaneW jaki sposób system CRM skutecznie poprawi działanie e-sklepu?

Podziel się!

O autorze

Wpisy Promowane

Na e-biznes.pl nie znajdziesz agresywnych form reklamowych – staramy się dostarczać Czytelnikom przede wszystkim ciekawą treść w czytelnej formie. Dlatego też proponujemy promocję Waszej firmy w formie informacji. Wpisy promowane znajdują się w lewej części strony – w bardzo rozpoznawalnym miejscu. Obok wpisu może pojawić się również logo Twojej firmy. Szczegóły znajdują w dziale Oferta.