Sprzedaż w internecie rośnie. Ma to swoje plusy i minusy. Klienci mają w czym wybierać, ale już sytuacja właścicieli takich e-sklepów wygląda mniej kolorowo. Trzeba się naprawdę wyróżnić i nagimnastykować, aby przegonić konkurencję. Dobrym sposobem nadrobienia dystansu będzie wdrożenie systemu CRM.
Dlaczego Twój sklep potrzebuje systemu CRM?
Coraz więcej osób decyduje się na dokonywanie zakupów online. Branża e-commerce ma się bardzo dobrze, jednak problemem zaczyna robić się rosnąca konkurencja. Nic dziwnego, że w rozrastającym się rynku handlowcy poszukują rozwiązań, które pomogą zarządzać procesem sprzedaży swoich produktów. Liczby sprzedawanych codziennie towarów w jednym sklepie mogą sięgać nawet i kilku tysięcy sztuk. Jak to wszystko obsłużyć samodzielnie, własnymi rękami? Odpowiedź jest bardzo prosta. Nie trzeba tego robić! Wszystko zrobi za nas automatyczna platforma e-commerce, taka jak na przykład edrone CRM.
Jak połączyć sklep internetowy i system CRM?
Jeśli zdecydowałeś się na wdrożenie systemu CRM to już połowa sukcesu. Teraz czeka Cię tylko wybór najlepszej, najodpowiedniejszej dla Ciebie i Twojego biznesu platformy. Ten wybór nie będzie jednak prosty. Każde z dostępnych na ryku rozwiązań posiada swoje plusy i minusy. Niektóre z systemów oferują na przykład bardzo proste funkcje. Dla jednych to plus i nazwą to intuicyjnością, dla drugich minus, który będzie uważany za brak funkcjonalności. Dlatego dobrym pomysłem będzie przetestowanie kilku podobnych narzędzi. Tym bardziej, że wiele firm, które oferują platformy sprzedażowe dają możliwość kilkudniowego testowania za darmo. Firma edrone, która oferuje najlepszy CRM na rynku gwarantuje na przykład dwa tygodnie bezpłatnych testów.
Co daje Ci system CRM?
Korzyści jest bardzo wiele. Narzędzie ma ułatwiać pracę i przynosić wymierne profity. Używając systemu CRM i platformy e-commerce w jednym, dostajesz optymalne rozwiązanie dla sektorowa handlu internetowego. W konsekwencji zyskujesz wiedzę i czas. Wszytko dzięki funkcjonalnościom, które udostępniają tego typu rozwiązania.
System CRM wiele czynności zrobi za Ciebie. Zbiera dane o klientach i produktach, magazynuje je i przetwarza, na tej postawie tworząc skuteczniejsze oferty i trafiając do jeszcze szerszego grona odbiorców. Na tym jednak możliwości systemów się nie kończą. Wyobraź sobie, że system sam wyśle powiadomienia do kupujących. Już nie musisz wysyłać każdemu klientowi z osobna podziękowań i informacji o wysyłce towaru. CRM zrobi to wszystko sam.
W wielkim skrócie – dostajesz pełną automatyzację procesów sprzedaży i kupna. Wyobraź sobie hipotetyczną sytuację. Sprzedajesz ubrania. Twój klient – młoda kobieta, wchodzi na Twoją stronę internet, a właściwie stronę Twojego e-sklepu i… na pierwszej zakładce widzi to, czego ostatnia szukała w internecie. To sukienka, w jej ulubionym kolorze i w jej rozmiarze. Brzmi nieprawdopodobnie? To jednak nie jest fantastyka naukowa! Tak wygląda dzisiejsza inteligentna sprzedaż. Wszystko dzięki nowoczesnym platformom sprzedażowym i zaawansowanym systemom CRM.
W dzisiejszych czasach sam system CRM to jednak za mało. Twoja konkurencja dwoi się i troi, aby usprawnić działanie sprzedaży i zautomatyzować marketing. Dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z pełnego i kompletnego systemu CRM dla branży e-commerce – CRM edrone. To najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.
Sprawdź także 10 najbardziej użytecznych funkcjonalności marketing automation od edrone!
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.