Serwis Sprzedajemy.pl, będący nieaukcyjną platformą dla sprzedających i kupujących, dołączył do sieci reklamowej Evolution Media Net.
Sprzedajemy.pl jest alternatywą dla portali aukcyjnych i serwisów ogłoszeń drobnych. To nieaukcyjna platforma dla sprzedających i kupujących, skierowana przede wszystkim do osób prywatnych, które chcą szybko i bezpiecznie sprzedać swoje rzeczy lub które szukają tzw. okazji i niskich cen – 90% ofert to przedmioty używane. Serwis stawia na prostotę obsługi – nie ma aukcji, nie ma rejestracji, a dodanie ogłoszenia trwa mniej niż minutę – i transakcje zawierane lokalnie poprzez kontakt bezpośredni. Sprzedajemy.pl nie pobiera opłat i prowizji od swoich użytkowników.
Niemal każdy z nas ma coś czego nie używa i czego chciałby się pozbyć. A to nietrafiony zakup, a to niechciany i niepotrzebny prezent. Sprzedajemy.pl to dobry sposób na rozwiązanie tych kłopotów. Bez opłat, bez pośredników, szybko i bezpiecznie. Ponad 2 miliony odwiedzin miesięcznie świadczy o popularności strony” – powiedział Karol Kowalski, odpowiedzialny w Evolution Media Net za współpracę z witrynami.
Statystyki serwisu według badania Megapanel PBI/Gemius (z 11.2012) wynoszą 784 723 real users i 10 milionów odsłon.
Umowa z serwisem obowiązuje od stycznia 2013 i ma charakter wyłączności sieciowej i agencyjnej. Sprzedajemy.pl wejdzie w skład kanałów tematycznych Women Power, Home&Garden, motoSpeed oraz Technology&Internet.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.