Squla – edukacyjny startup dociera już do 8 tys. placówek w Polsce

Opublikowano: 12 grudnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi:

Dzięki Squli uczniowe otrzymują dostęp do blisko 40 tys. zadań w postaci quizów i gier o poziomie trudności dopasowanym do etapu nauczania. Platformy używa dziś ponad 125 tysięcy użytkowników, a w Polsce Squlę zdążyło poznać około 8 tysięcy placówek szkolnych.

Zamysłem twórcy Squli było stworzenie narzędzia, które zdobędzie uznanie nauczycieli, rodziców i ich dzieci. Squla znalazła złoty środek na skuteczne zmotywowanie dzieci do nauki, bo oprócz licznych gier, które na bieżąco są aktualizowane przez pedagogów i programistów, wykorzystuje elementy grywalizacji.

Squla – edukacyjny startup dociera już do 8 tys. placówek w Polsce 1

Jej użytkownicy zdobywają kolejne poziomy, za które otrzymują wirtualne monety, które z kolei mogą wymienić na rzeczywiste nagrody w postaci np. bonów do sklepów sieci Empik. Platforma bezpłatnie udostępniana jest szkołom i przedszkolom w godzinach lekcyjnych i stanowi dla nauczycieli atrakcyjne urozmaicenie lekcji. Jeśli rodzic i dziecko chcą korzystać ze Squli także w domu, mogą wykupić miesięczny lub roczny płatny abonament.

Jedynym źródłem przychodów Squli są miesięczne subskrypcje użytkowników, co oznacza, że na platformie i w aplikacji nie znajdziemy żadnych reklam. Squla rozwija się dzięki wsparciu prywatnych inwestorów i Bertelsmann AG zależnego od RTL Ventures, a inwestycja w stworzenie Squli liczona jest w milionach euro. Squla rozwija się w kolejnych krajach, m.in. we Francji, a w 2013 roku została uznana przez Wired UK za jeden z „najgorętszych europejskich startupów”. Nad jej tworzeniem czuwa zespół ponad 50 osób z różnych krajów, składający się głównie z pedagogów i programistów.

Sylwester KozakSqula – edukacyjny startup dociera już do 8 tys. placówek w Polsce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.