Starter zaprasza na Social Media Show

Opublikowano: 2 lutego 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Pięć dni potrwa jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych branży social media w Gdańsku. Będą spotkania z ekspertami, opisy interesujących przypadków. Nasza redakcja objęła wydarzenie patronatem medialnym.

Social Media Show organizuje Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. Właśnie ruszyły zapisy na wydarzenie.

Tegoroczną edycję otworzy spotkanie z Michałem Góreckim, który wystąpi podczas poniedziałkowego Creative Morning. Doskonale znany w branży szkoleniowiec, strateg i geek, jak o sobie mówi, opowie o tym, jak zrobić pozytywne zamieszanie w Social Mediach.

Wtorkowe wystąpienia z pewnością przyciągną osoby, które nie wyobrażają sobie funkcjonowania we współczesnym świecie bez stałego dostępu do kanałów społecznościowych – nie tylko w kwestii codziennej komunikacji, ale i też rozpatrywania spraw związanych np. z reklamacją. O tym, jak media mogą wpłynąć na zmianę tzw. customer care i jak dziś wyglądają oczekiwania konsumentów, opowie Kamil Mirowski z Agencji Społem, znany również jako Mr. Social. Nie zabraknie też naukowego spojrzenia – Marta Bednarska z Instytutu Kultury Miejskiej, bazując na psychologii komunikacji, pokaże drugą stronę rosnącego wpływu Social Media na nasze porozumiewanie się.

Social_Media_Show_02

Środek tygodnia będzie dobrą okazją do zderzenia się dwóch światów – mediów tradycyjnych i nowoczesnych. Goście Social Media Show opowiedzą, czy możliwa jest ich synergia i jak wygląda obecnie. Rad udzieli m. in. Mariusz Pełechaty, head of social media agencji Lemon Sky JWT, która prowadziła kampanie dla takich marek jak: Serce i Rozum, Eksperci Tesco, Tymbark, Tiger czy Wyborowa, oraz Andrzej Jaszczyszyn, który pracę z mikrofonem w Radiu Eska zamienił na zarządzanie marką radia w Social Mediach.

W ostatni dzień Social Media Show władzę w Starterze przejmą mistrzowie branży. Podczas finału z uczestnikami wydarzenia spotka się Paweł Lipiec, który opowie o doświadczeniach związanych z blogo- i vlogosferą, oraz Paweł Bielecki z Social Hunters, który podzieli się z uczestnikami sposobami na stworzenie zaangażowanej i aktywnie wpływającej na ruch społeczności.

Rejestracja uczestników odbywa się za pośrednictwem strony: sms.inkubatorstarter.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

AKTUALIZACJA Jeszcze w piątek, 27 lutego br., można wziąć udział w Social Media Show. Organizator przedsięwzięcia, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, przygotował nie tylko dodatkowy dzień atrakcji dla wszystkich, którzy nie zdążyli zapisać się na konferencję. Powiększyła się także liczba ekspertów, którzy wystąpią podczas tegorocznej edycji.

Pozwalamy sobie na stopniowanie niespodzianek, dlatego nie zdradzamy jeszcze wszystkich szczegółów dotyczących piątkowego wydarzenia. Możemy jednak zdradzić, że tego dnia planowana jest debata przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców – zarówno dla tych związanych z branżą Social Media, jak i dla edukatorów, nauczycieli, ludzi biznesu zajmujących się edukacją formalną, co ma związek z prowadzonym w STARTERZE cyklem spotkań pod nazwą EDU Inspiracje. Podczas panelu dyskusyjnego przyjrzymy się Generacji Z, przyszłym klientom, odbiorcom i twórcom Social Mediów. Zastanowimy się, jaką rolę odgrywają w życiu młodych ludzi media społecznościowe i jakie konsekwencje ma to dla nas, dorosłych: pedagogów, rodziców czy marketingowców – mówi Kinga Kuczyńska, koordynatorka projektu EDU Inspiracje.

Dawid ZarazińskiStarter zaprasza na Social Media Show

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.