Na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie rusza IV edycja szkoleń z zakresu marketingu w sieci, rekrutacja potrwa do 15 lutego. Patronat nad kierunkiem objęła Akademia Unity.
Projekt organizowany przez MMMP@2 (Małopolskie Małe i Mikroprzedsiębiorstwa w Sieci 2) na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie jest w 80% dofinansowany.
Oferuje studentom 80 godzin intensywnej, niezbędnej i praktycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania w Internecie dla pracowników i pracodawców mikro i małych firm z Małopolski.
Program obejmuje blok ogólny, a w nim:
- podstawy marketingu w internecie
- zasady projektowania stron www i zarządzanie nimi
- prawne aspekty internetu
- pozycjonowanie i marketing w wyszukiwarkach.
Studenci będą mieli do wyboru cztery specjalizacje: startupy, e-commerce, grafika, e-HR. Nad poziomem szkoleń czuwają patroni merytoryczni, wśród których znaleźli się: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, deweloper interaktywnych gier dla dzieci HanBright, studio badawczo-projektowe EDISONDA oraz Akademia Unity –Marka bezpłatnych działań szkoleniowych.
Więcej informacji znajduje się na stronie http://marketingwsieci-szkolenia.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.