Stopklatka.pl dołącza do sieci Evolution Media Net

Opublikowano: 11 kwietnia 2013. Kategoria: Marketing i reklama Rynek. Tagi: ,

Stopklatka.pl, najstarszy polski serwis o tematyce filmowej, rozpoczął współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net.

StopklatkaSerwis Stopklatka.pl został założony w 1996 r. Na stronach Stopklatki można znaleźć blisko 30 tys. recenzji, bazę ponad 189 tys. ludzi świata filmu (aktorów, reżyserów itp.), 90 tys. artykułów, 17 tys. materiałów wideo (zwiastuny, relacje, materiały autorskie), ponad tysiąc wywiadów i rozmów oraz ponad pół miliona zdjęć. Miesięcznie portal odwiedza ponad 550 tys. internautów (Megapanel PBI/Gemius, 02.2013).

Bardzo się cieszę, że możemy rozpocząć współpracę. Komuś, kto interesuje się filmem i choć raz szukał w sieci informacji na ten temat, nie trzeba Stopklatki specjalnie przedstawiać. To kawał dobrej historii kina w polskim internecie. I świetne uzupełnienie naszej oferty reklamowej – powiedział Karol Kowalski odpowiedzialny w Evolution Media Net za współpracę z witrynami.

Akcje spółki Stopklatka, która jest właścicielem serwisu, notowane są na giełdowym rynku New Connect. Na początku 2013 roku serwis został istotnie przebudowany. Zmieniono całkowicie szatę graficzną, wprowadzono nowości redakcyjne oraz wdrożono nowe funkcje społecznościowe.

Umowa między stronami jest bezterminowa, a sieć Evolution Media Net ma wyłączność w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej serwisu. Stopklatka.pl będzie oferowana między innymi w takich kanałach tematycznych jak Big City Life, Enterta!nment, News & Media, Social Club.

Dawid ZarazińskiStopklatka.pl dołącza do sieci Evolution Media Net

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Kierownik think tanku "How To Do IT", powołanego przez wydawcę "Harvard Business Review Polska". Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą.