Marzeniem każdego przedsiębiorcy funkcjonującego w sieci internetowej, jest maksymalna ilość odsłon generujących tysiące skutecznych leadów. Wszyscy szukamy sposobów na uzyskanie najwyższej możliwej konwersji i wszyscy borykamy się z tym samym dylematem. Jakie treści przykują uwagę potencjalnych klientów? Jak sprawić, by nasza strona lokowała się na szczytach wyników wyszukiwań? Czy są jakieś skuteczne metody, by osiągnąć sukces? Czym jest strategia SEO?
SEO, cóż to takiego?
O SEO słyszeli niemal wszyscy, nieco gorzej jest z zastosowaniem. Spróbujmy zdefiniować, co to takiego? Brzmi szalenie tajemniczo, ale jak powiedział Goethe „Wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”. Pominiemy tutaj naukowe dysertacje, aby tekst był jasny i zrozumiały.
SEO jest to narzędzie służące do osiągania ruchu z Google. Prawidłowo zastosowane zasady SEO są w stanie czynić cuda. Najprościej mówiąc, to Google odpowiada na pytania, jednak to my konstruujemy odpowiedzi.
Dlaczego interesuje nas akurat Google? Ponieważ wyszukiwarka odpowiada za ponad 95% wyników. Przynajmniej w naszym kraju.
SEO, zasady
W celu uporządkowania naszych rozważań postaramy się określić kilka głównych zasad wpływających na pozycjonowanie strony.
Zasady SEO:
- Dobór słów kluczowych;
- Unikatowy tytuł;
- Meta Tag description;
- Przyjazne adresy URL;
- Wartościowe treści;
- Analityka, narzędzia;
- Szybka witryna.
Na koniec, nie można nie wspomnieć o strategii opracowanej wspólnie z ekspertem w tej dziedzinie, jakim bez wątpienia jest iStrategy.Już wstępna analiza pozycji wyjściowej może wiele powiedzieć o ogólnej kondycji naszej strony. W końcu od czegoś trzeba przecież zacząć.
Strategia SEO, konsultacja
Dodajmy, że bezpłatna, to dodatkowy powód, by bez wahania zwrócić się o pomoc. W trakcie rozmowy dowiemy się, jak znaleźć najwłaściwsze słowa i frazy kluczowe. Poznamy zalety tworzenia unikalnych tytułów dla każdej podstrony oraz zalety krótkiego opisu Twojej strony, noszącego dumne miano Meta Tag description.
Zrozumiemy, dlaczego adres witryny jest bardzo ważnym elementem i jak sprawić, by stał się przyjaznym adresem URL. No i kilka słów o treściach. Wartościowe treści są podstawą, w sumie można zaryzykować twierdzenie, że bez nich internet by nie funkcjonował.
Pozostają jeszcze narzędzia analityczne, bez których nie można byłoby mierzyć ruchu na stronie, poznać jego źródeł, a nawet określić, jaki wpływ na pozycję strony mają podejmowane działania strategiczne.
Piękna witryna, to nie wszystko. Użytkownik prawdopodobnie nie podzieli naszego zachwytu, jeśli okaże się, że na otwarcie strony trzeba czekać zbyt długo. O tym także powinniśmy pomyśleć.
Strategia SEO zwiększa widoczność
To nie wszystko. Znając podstawowe zwroty opisujące zasady SEO, możemy wspólnie z konsultantem skupić się na szczegółowym określeniu drogi rozwoju i funkcjonowania Twojej strony.
Zatem, po ustaleniu kondycji warstwy technicznej strony, można przejść do wyznaczenia konkretnych celów, jakie powinna realizować witryna. To bardzo istotna część planowanej strategii, ponieważ staje się to podstawą do określenia zawartości. Zupełnie inne podejście będzie do strony fundacji, inne w odniesieniu do sklepu internetowego.
Wiemy już po co, teraz czas na planowanie. Pamiętajmy, że harmonogram poczynań, choćby w kwestii aktualizacji zawartości jest niezwykle istotny z punktu widzenia robotów Google. Nawet najciekawszy artykuł wstawiony raz na pół roku, nie spowoduje oszałamiających sukcesów w dłuższym czasie, a przecież właśnie takie nas interesują.
Algorytmy Google są niezwykle wyczulone na to, czy dana witryna jest przyjazna dla użytkowników. Aby uzyskać taki efekt, należy skupić się na optymalizacji architektury strony. Wyobraźmy sobie siebie samych, kiedy klikamy na szósty odnośnik w celu znalezienia interesujących nas treści. Klikamy, mając do wyboru miliony podobnych stron? No właśnie. W tym celu powinniśmy jak najszybciej skonsultować się z fachowcem z iStrategy.
Tym bardziej że do omówienia jest jeszcze sprawa znalezienia słów kluczowych, otwierających drogę dostępu do klientów. Warto dopytać specjalistę o frazy z długim ogonem. Zapewniam, że nie będzie to pogadanka o sympatycznych zwierzakach.
Strategia SEO, efekty współpracy z profesjonalistami
Bezpłatna konsultacja ma trzy cele:
- Zwiększenie konwersji;
- Ulepszenie komunikacji;
- Podniesienie ratingu domeny.
Jednym słowem, klient powinien znaleźć Twoją stronę, zainteresować się zawartością, pozostawić lead i w końcu podjąć decyzję o zakupie. Aby tak się stało, potrzebna jest długofalowa strategia wpływająca na rating.
Masz już swoją stronę? Nie ma na co czekać, konkurencja wie, gdzie szukać wiedzy. Ty także już wiesz.
Pora działać, sukcesy same nie przyjdą, chociaż są już bardzo blisko.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.