Kiedy myślisz o filmie promocyjnym lub spocie reklamowych z pewnością do głowy przychodzi Ci wiele pomysłów. W Internecie możesz znaleźć mnóstwo inspiracji, a rynek międzynarodowy stawia wysoko poprzeczkę. Czy zdać się na propozycje, które oferuje PJ FILMS STUDIO czy samemu stworzyć scenariusz i zrealizować swoje pomysły. Za i przeciw jak zwykle jest i tu i tu sporo. Choć filmy reklamowe czy jakiekolwiek inne może zaproponować swoje rozwiązania, to na końcu decyduje klient, bo to on płci za realizację projektu.
Studio czy plener?
Kiedy myślisz o filmie promocyjnym lub spocie reklamowych z pewnością do głowy przychodzi Ci wiele pomysłów. W Internecie możesz znaleźć mnóstwo inspiracji, a rynek międzynarodowy stawia wysoko poprzeczkę. Czy zdać się na propozycje, które oferuje PJ FILMS STUDIO czy samemu stworzyć scenariusz i zrealizować swoje pomysły. Za i przeciw jak zwykle jest i tu i tu sporo. Choć filmy reklamowe czy jakiekolwiek inne może zaproponować swoje rozwiązania, to na końcu decyduje klient, bo to on płci za realizację projektu.
Filmy reklamowe – sprawdź możliwości jakie daje studio
Dużo prościej nagrać skomplikowany film reklamowy w studio, bo tu aktorzy lub produkty mogą grać na green boxie lub blue boxie i właściwie każde tło można dopasować do postaci lub produktów. Green box lub blue box to materiały, które są przymocowane pionowo pod odpowiednim kątem, tak aby dobrze odpijały światło i powalały na odcinanie się od tła postaci. Po nagraniu filmu w postprodukcji dodaje się tło. Bywa tak, że aktorzy grają na gotowym tle. Tak tworzy się prognozy pogody. Pogodynki mają od razu nałożone tło, które widzą na ekranie przed sobą, choć tak naprawdę stoją na tle zielonej ściany. Studio daje olbrzymie możliwości i ułatwia pracę ze światłem i dźwiękiem, ponieważ można je kontrolować. Dużym ograniczeniem tutaj jest przestrzeń. Jadący samochód, czy biegnący pies, gdzieś przecież muszą się zatrzymać i trudno aby opuściły w naturalny sposób kadr.
Plener
Zaletą pleneru jest przestrzeń. Tu możesz pozwolić sobie na film reklamowy Warszawa, Kraków czy inne miasto i np. pokazać przelotem helikoptera czy biegnącym po łące psem. Jednak sceny w bliskich planach, kiedy aktorzy muszą ze sobą rozmawiać i widać i twarze jest trudniejsze, bo naturalne światło jest nieprzewidywalne, podobnie jest z dźwiękiem, który zakłócić może np., wiatr. Im więcej dubli, czyli powtórek, tym koszt produkcji wzrasta.
Jednak zarówno plener jaki i studio mają swoje zalety, a największą zaletą jest to, że zdjęcia z obu planów: studia i pleneru bez problemu można ze sobą łączyć i może to dać niesamowity efekt.
Najważniejsze, żeby pamiętać po co i do kogo jest skierowany film reklamowy lub spot reklamowy. Spot reklamowy może zwierać animacje, lektora, zmiany obrazu na greenboxie, ale możesz wybrać film reklamowy zamiast skomplikowanego spotu i pokazać swoją firmę od kuchni. Takie wejście od zaplecza jest zawsze dla widzów atrakcyjne.
Artykuł powstał na podstawie: https://pjfilmsstudio.pl/
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.