Markę osobistą ma każdy z nas, ale nie każdy ją świadomie kształtuje, w najbardziej pożądany dla siebie sposób. Najlepiej, aby postrzeganie nas samych przez siebie i innych ludzi było spójne, ale trudno tego dokonać. Sprawdźmy, jak stworzyć silną markę osobistą.
Wyjątkowość każdego człowieka
Człowiek ma wartość i wyróżnia się zawsze czymś na tle innych ludzi. Trzeba tylko odkryć nowy talent, zdolność czy umiejętność, a następnie je wykorzystywać i eksponować. Bardzo często wydaje nam się, że jesteśmy całkowicie przeciętni i zwyczajni. Czasem takie zdanie na swój temat wyrażają osoby bardzo skromne i nieśmiałe, a czasem te, które nie potrafią odkryć cech, jakie czynią ich rzeczywiście wyjątkowymi. Jaka jest nasza marka osobista – szkolenie coachingowe pozwoli nam odkryć. Istnieją profilowane szkolenia menedżerskie, które pozwalają na sprawdzenie, jakie silne strony posiadają i jakie szanse przed nami stoją. Prowadzący takie spotkania analizują charakter danej osoby, jej osobowość i modele zachowań, a następnie modelują markę osobistą.
Marka danej osoby nie może być ani dobra, ani zła, ale może być silna lub słaba. Charakterystyczne cechy, jakie są przypisywane danej osobie, powodują, że nasza marka ma szansę być silna, jeśli tylko zaczniemy nad nią pracować. Siła marki wzrasta z chwilą, gdy zaczynami mieć wpływ na innych, ich postępowanie, wybory życiowe oraz wówczas, gdy stajemy się dla kogoś kimś ważnym. Wyjątkowa marka osobista sprawia, że zapadamy komuś głęboko w pamięć i pozostawiamy wyłącznie pozytywne emocje.
O tym, jak powinna być kształtowana marka osobista szkolenie prowadzone przez fachowców nam bez wątpienia odpowie i wskaże najlepszą drogę postępowania, aby nie tylko wyróżniać się na tle tłumu, ale wyróżniać się pozytywnie, co jest dużą sztuką.
Jak budować siłę swojej marki?
Profesjonalne szkolenia menedżerskie nakierowane mogą być na odkrywanie, kształtowanie i wzmacnianie swojej marki osobistej, co pozwoli nam zdobyć zaufanie i autorytet u innych oraz ich przychylność. Ma to znaczenie zarówno w procesach poszukiwania pracy, jak i w awansie zawodowym oraz kształtowania swojej pozycji w danej firmie.
Marka osobista budowana jest wtedy, gdy mamy tego świadomość, ale cały czas pozostajemy sobą. Fałsz nie pomoże w wykreowaniu właściwej marki danej osobie. Tylko pozostawanie autentycznym, da naszej marce osobistej solidne podstawy, na których będzie można dalej budować. Można bowiem oszukać kogoś na chwilę, pozyskując z tego tytułu określone korzyści, ale marka osobista budowana na fałszu da kruche fundamenty, które szybko się rozpadną, kładąc się cieniem na tym, jak postrzegani będziemy przez innych.
Marka osobista może uwzględniać różne cechy naszej osobowości, które powinniśmy w różny sposób akcentować, w zależności od typu nawiązywanych relacji. Inni będziemy w kontaktach z przyjaciółmi, inni przy wypełnianiu roli rodzica, opiekuna, a jeszcze inni w pracy zawodowej i w relacjach biznesowych. Brak autentyczności rzutuje na każdą sferę budowania marki osobistej.
zdjęcie na licencji CC
https://pixabay.com/pl/bmw-samoch%C3%B3d-marka-samochodu-1368279/
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.