SumUP umożliwia przetwarzanie płatności mobilnych z wykorzystaniem mobilnego terminalu. Polska i Szwajcaria są pierwszymi krajami w których debiutuje usługa Chip&PIN wraz z urządzeniem w wersji beta.
Prowizja za korzystanie z wynosi 2,25 proc, sam terminal będzie kosztować 295 zł brutto. Usługa skierowana jest przede wszystkim do firm akceptujących płatności kartowe, których obrót miesięczny nie przekracza 20 tys. zł.
Wprowadzenie na rynek urządzenia PIN+ to dla SumUp wielkie osiągnięcie, gdyż udało nam się stworzyć uniwersalny terminal Chip&PIN pozwalający przyjmować karty płatnicze na całym świecie. Nasze rozwiązanie jest tak proste w użyciu, że nawet przedsiębiorcy, którzy nigdy wcześniej nie przyjmowali płatności kartą, mogą od razu rozpocząć sprzedaż bez konieczności zapoznania się z instrukcją obsługi – powiedział Maximilian Stella, Dyrektor Zarządzający SumUp w Polsce.
PIN+ oferuje możliwość akceptacji wszystkich najpopularniejszych kart debetowych i kredytowych w tym Visa, VPAY, MasterCard i Maestro. Transakcje są autoryzowane kodem PIN, a potwierdzenie zakupu dostarczane jest klientom przez SMS albo e-mail.
Kolejnymi krajami w jakich pojawi się terminal będą Wielka Brytania, Niemcy, Włochy i Hiszpania. Oficjalnymi partnerami SumUp w Polsce są InPost Finanse oraz Idea Bank.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.