Super-Pharm uruchamia w Polsce sklep internetowy oparty na rozwiązaniu Magento 2 Enterprise Edition. Za projekt i wdrożenie odpowiada Bold Brand Commerce.
Uruchomienie nowego kanału sprzedaży jest naturalną konsekwencją rozwoju firmy i ciągłego zwiększania jej konkurencyjności. Chcemy, aby nasi klienci mieli wygodny i bezpieczny sposób kontaktu z naszym sklepem niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Jednym z kluczowych założeń strategii omnichannel naszej sieci to wygoda zakupów poprzez smartphone, jaki i przez komputer stacjonarny – powiedział Olgierd Oszmiański, dyrektor IT w Super-Pharm Poland.
Prace nad projektem i wdrożeniem platformy e-commerce dla Super-Pharm obejmowały część przedwdrożeniową: analizę, opracowanie strategii sprzedaży wielokanałowej rozłożoną na poszczególne etapy wdrożenia całego rozwiązania, uwzględniające wejście marki i odpowiednią komunikację, pozycjonowanie online, jak i przygotowanie organizacji do zmiany i osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
Na samo wdrożenie e-sklepu składała się integracja Magento 2 Enterprise z dedykowanym systemem ERP Farmax, (stanowiący dla platformy źródło informacji o procesach sprzedażowych, magazynowych i logistycznych) oraz programem lojalnościowym Lifestyle.
Sprawne dodanie nowego kanału sprzedaży wymagało od nas współpracy z dostawcą systemu ERP, konsultantami ZenCard oraz pracownikami Super-Pharm. Mieliśmy zaledwie 4 miesiące na prace analityczne, projekt UX oraz wdrożenie, co przy tak dużym zadaniu i dużej liczbie osób zaangażowanych w projekt stanowi nie lada wyzwanie. Nad realizacją całego procesu pracował doświadczony zespół certyfikowanych deweloperów Magento 2, a w projekcie przyjęto zwinne podejście do wdrożenia, które pozwoliło nie tylko na szybkie reagowanie na zmiany, ale również na elastyczne dostosowanie się do procesu wdrożenia – powiedział Robert Żochowski, dyrektor IT i wiceprezes zarządu Bold Brand Commerce.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.