Suppersam: galeria handlowa online

Opublikowano: 23 kwietnia 2013. Kategoria: Startupy. Tagi:

Ruszył serwis Suppersam, galeria handlowa online oferująca „kkomfortową podróż po wirtualnych półkach sklepów”.

Zanim projekt wystartował, twórcy Suppersam przeprowadzili badania rynkowe, które wskazały, że istniejące na rynku systemy sprzedaży online są zupełnie niedopasowane do do obecnych trendów i oczekiwań klientów. Optymalny proces zakupów powinien charakteryzować się jak najmniejszą ilością kliknięć, ale dostępne na rynku systemy e-commerce FMCG pozostawiają wiele do życzenia. Prawdziwe problemy zaczynają się wtedy, gdy chcemy zrealizować zakupy przy użyciu tabletu czy telefonu komórkowego, przekonują twórcy.

Suppersam

Cały wysiłek w pracach projektowych został włożony w dopasowanie projektu do zmian zachodzących na rynku Mobile/PC. Galeria Suppersam dynamiczne dopasowuje obraz do każdej wielkości ekranu urządzenia, przy pomocy którego realizujemy zakupy. Może to być tablet, komputer PC, laptop czy ekran Smart TV. Pod koniec kwietnia zostaną udostępnione dedykowane aplikacje mobilne na trzy główne systemy operacyjne (iOS, Android, Windows Phone). Ich główną zaletą będzie zintegrowana z serwisem lista zakupowa. Pozycje, które dodamy do listy zakupów w smartfonie w chwili, gdy zabraknie przysłowiowego papieru czy pasty do zębów, pojawią się na jednocześnie na liście „do kupienia” dostępnej z poziomu laptopa czy komputera PC. Aplikacja wyposażona w skaner kodów kreskowych, pozwoli użytkownikowi zeskanować dowolny produkt w sklepie, by sprawdzić jego dostępność i cenę w sklepach zintegrowanych na Suppersam – powiedział Tomek Kwieciński, pomysłodawca, inwestor i lider projektu.

Suppersam na początek wystartował z 11 sklepami i ponad 20 tys. produktów w ofercie. Sukcesywnie mają być dołączane kolejne sklepy. W planach jest również zaoferowanie chętnym do integracji sklepom, nie sprzedającym dziś online, modułu sklepu internetowego zintegrowanego z systemem magazynowym i księgowym.

Dawid ZarazińskiSuppersam: galeria handlowa online

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.