Świat w Kolorach Dulux od OS3

Ruszyła kampania internetowa wspierająca nowy, innowacyjny serwis InColours marki Dulux (AkzoNobel Decorative Paints). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia.

W pierwszym etapie długofalowej współpracy z marką Dulux OS3 stworzyła serwis internetowy inspirowany kolorami oraz różnorodnością, jaką daje ich umiejętne łączenie. OS3 postawiło na innowację i potencjał, jaki niesie niekonwencjonalny sposób przekazania konsumentowi najistotniejszych cech produktu. Serwis InColours to przede wszystkim content angażujący użytkownika w świat marki Dulux, umożliwiający mu interakcję i praktyczne wykorzystanie zawartych na stronie treści. Agencja prowadzi także aktywności w obrębie mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter).

OS3 zaprojektowała innowacyjną stronę www.incolours.pl – praktyczne narzędzie oraz źródło informacji dla osób interesujących się kolorami – m.in. we wnętrzach, modzie i dizajnie. Dzięki zdjęciom tagowanym kolorami z palety farb Dulux, użytkownik może stworzyć własny zestaw ulubionych barw i zachować je używając aplikacji „Teczka Kolorów”. Narzędzie to sprawi, że w folderze automatycznie pojawią się wszystkie zdjęcia, na których widoczny jest wskazany przez użytkownika kolor. Spragnieni bardziej namacalnych efektów mogą skorzystać z aplikacji „Mouse Painter” i wirtualnie sprawdzić, jak wybrane kolory będą wyglądały na ścianach ich własnego domu. Projekt ma na celu przybliżyć konsumentom trendy kolorystyczne i przedstawić opracowania międzynarodowego zespołu ekspertów z dziedziny kolorystyki pod nazwą ColourFutures, a także umocnić ekspercką pozycję marki Dulux.

Serwis wspiera kampania internetowa prowadzona m.in. na portalach: Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Goldenline.pl, Deccoria.pl. Działania potrwają do marca b.r. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja OS3 multimedia. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top