Sygma Bank stanie się wyłącznym partnerem finansowym na Ceneo i umożliwi kredytowanie online zakupów.
Dzięki stworzeniu osobnej zakładki „Sygma Raty” bank będzie mógł dotrzeć do 4,6 mln użytkowników serwisu.
Warunki współpracy zakładają również reklamę na głównej stronie Ceneo.pl, odsyłającą na stronę sygmabank.pl, a także reklamy na stronach produktowych oraz w wybranych kategoriach produktów na platformie Allegro.pl.
Współpraca z Ceneo.pl pomoże nam nie tylko w budowaniu wśród internautów świadomości i rozpoznawalności marki Sygma Bank jako instytucji pomocnej w zakupach, ale także da nam szansę na pozyskanie nowych partnerów handlowych wśród e-sklepów – mówi Marta Kamińska, Zarządzająca Marką i Badaniami Rynku w Sygma Banku.
Celem naszej porównywarki jest dostarczenie kupującym, jak największej ilości informacji i narzędzi potrzebnych do podjęcia decyzji zakupowej. Współpraca z Sygma Bank idealnie wpisuje się w ten kierunek działań – mówi Radosław Tyszko, Dyrektor E-commerce w Ceneo.pl. Prezentując na stronach Ceneo ofertę kredytową Sygma Bank, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom tych użytkowników, którzy chętnie dokonaliby zakupu, ale nie dysponują w danym momencie gotówką. Teraz mają alternatywę w postaci zakupów ratalnych. – dodaje.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.