System aukcyjny na Gratka.pl

Serwis ogłoszeniowy Moto.Gratka.pl udostępnił swoim użytkownikom możliwość licytacji. Osoby chcące wyróżnić swoje ogłoszenie spośród innych ofert, mogą wylicytować umieszczenie anonsu w tzw. „Superofercie”. Użytkownik sam decyduje o tym, ile jest w stanie zainwestować, by jego oferta była bardziej widoczna od innych.

„Superoferta” to tygodniowe wyróżnienie ogłoszenia w boksie na stronie głównej serwisu Moto.Gratka.pl, gdzie prezentowana oferta zmienia się rotacyjnie. Dzięki „Superofercie” użytkownik zyskuje atrakcyjną graficznie i położoną w widocznym miejscu prezentację swojego ogłoszenia.

– To zupełnie nowe podejście do klienta. Nie narzucamy cen z góry, to sami użytkownicy decydują, ile warte jest dla nich wyróżnienie – mówi Artur Wiśniewski, Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o.

W licytacji „Superoferty” może wziąć udział każdy użytkownik indywidualny, wcześniej podobna oferta kierowana była tylko do firm.

– Zachętą może być również fakt, iż taka prezentacja tygodniowo notuje blisko 320 tysięcy odsłon. Tradycyjny zakup reklamy w tak wyeksponowanym miejscu naszego serwisu wiąże się z dużymi kosztami, a dzięki „Superofercie” to użytkownicy zadecydują o cenie – zauważa Radosław Molenda – Menedżer Projektu w Gratka Sp. z o.o..

Taka forma reklamy ogłoszenia podnosi oglądalność oferty i zwiększa skuteczność ogłoszenia ułatwiając korzystną i jeszcze szybszą sprzedaż auta za pośrednictwem serwisu.

Gratka.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top