Serwis Moto.Gratka.pl uruchomił nowy system promocji ogłoszeń. Zmiana umożliwia wyróżnianie ogłoszeń na zasadzie podbić. Użytkownik sam decyduje, ile jest w stanie zainwestować, by jego oferta znalazła się w czołówce listy wyszukiwania.
Nowa funkcjonalność serwisu Moto.Gratka.pl umożliwia wyróżnianie ogłoszeń za pomocą podbić. Użytkownik może zakupić punkty, dzięki którym „podbija” swoją ofertę. Im więcej punktów wyróżniających ogłoszenie, tym ogłoszenie zajmuje wyższą pozycję na listach wynikowych wśród ogłoszeń wyróżnionych.
To dobra forma promocji dla tych, którym zależy, by ich oferta rzucała się w oczy – mówi Marcin Piekło, Menedżer Projektów w Gratka Sp. z o.o. – Warto pamiętać, że pierwsze listy wyszukiwań, na których znajdują się wyróżnione ogłoszenia, odnotowują kilkakrotnie więcej odsłon niż dalsze strony – dodaje Marcin Piekło.
Cena jednego punktu (podbicia), który wyróżnia ogłoszenie przez siedem dni, to 1,22PLN z VAT. Użytkownik może wyróżnić swoją ofertę dowolną ilość razy oraz dowolną ilością punktów (min 1 punktów – max 10000 punktów).
Po raz kolejny staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta – mówi Artur Wiśniewski, Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o. – Nie narzucamy ceny z góry, to rynek ustali rzeczywistą wartość wyróżnienia ogłoszenia – zauważa Prezes.
Funkcjonalność wzbogacona jest także w automatyczne podtrzymanie wyróżnienia oraz możliwość wyróżniania hurtowego dla klientów posiadających panel firmowy. W przyszłości Gratka.pl planuje wprowadzić podobne rozwiązanie na swoich pozostałych serwisach.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.