Szczeciński FinPack w Grupie Morizon

Opublikowano: 4 maja 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma FinPack łącząca usługi finansowe z technologią, z końcem kwietnia została częścią Grupy Morizon. Dzięki połączeniu, Morizon staje się kanałem dystrybucji usług finansowych, natomiast FinPack zyskuje dostęp do bazy blisko 4000 pośredników nieruchomości i deweloperów oraz kilkuset tysięcy klientów zainteresowanych zakupem nieruchomości.

Szczecińska firma FinPack w ciągu czterech lat od powstania, stała się liderem w zakresie dostarczania technologii dla doradców finansowych. Fundamentem jest autorskie narzędzie, które w 100% odwzorowuje oferty banków. Obecnie z rozwiązań spółki korzysta już ponad 3500 specjalistów (ok. 70% rynku), w tym takie firmy jak Expander, DK Notus, Aspiro, Alex T. Great czy Murator Finanse. Wolumen kredytów przechodzących przez systemy FinPack przekracza 2 mld zł kwartalnie.

aplikacja

Od początku istnienia FinPack rozwijał działalność w trzech strategicznych obszarach: dostarczanie narzędzi wspomagających prace doradców (porównywarki i CRM), budowanie własnej sieci doradców oraz udostępnianie serwisu porównującego produkty finansowe w internecie (finalia.pl).

To idealny przykład start-upu, który osiągnął sukces tworząc autorskie rozwiązania odpowiadające na potrzeby klientów i rynku.  Zakup FinPack otwiera przed Morizon zupełnie nowe perspektywy, pozwalając zaoferować klientom dostęp do najlepszych usług finansowych w Polsce.  Zestawienie naszej bazy klientów i ofert z narzędziami FinPack, stanowi gwarancję sukcesu – przekonuje Jarosław Święcicki, prezes Morizon S.A.

Notowana na New Connect firma Morizon to największy w Polsce niezależny wydawca serwisów nieruchomościowych:ma 700 tysięcy użytkowników, 4 tysiące zarejestrowanych biur nieruchomości i deweloperów oraz ponad milion ofert. Na bazie dotychczasowych doświadczeń obu spółek oraz przy pomocy autorskich narzędzi, Grupa Morizon będzie mogła zaproponować nowy, kompleksowy model współpracy zarówno użytkownikom serwisów należących do Grupy jak i agencjom nieruchomości oraz deweloperom.

Morizon stanie się pierwszym w Polsce i jednym z nielicznych w Europie, „one stop shop” branży Real Estate. Klient będzie mógł w jednym miejscu znaleźć ofertę, zbadać swoją zdolność kredytową, porównać propozycje wszystkich banków, złożyć wniosek i finalnie otrzymać kredytowanie wybranej przez siebie nieruchomości.

Wiemy, że umiejętne łączenie technologii z doświadczeniami w danej branży może zrewolucjonizować sposób działania danego rynku. Teraz chcemy wejść poziom wyżej pokazując, że technologia może także znacznie ułatwić i przyspieszyć cały proces zakupu nieruchomości – podsumował Michał Petters, członek zarządu FinPack.

Kwota transakcji nie została ujawniona.

Dawid ZarazińskiSzczeciński FinPack w Grupie Morizon

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.